נדל"ן ותשתיות

שינוי השליטה בחברת הנדל"ן עולה שלב, עם מי תתאחד?

עסקת שינוי השליטה באלעד ישראל מגורים החדשה מעלה הילוך: דירקטוריון האחים דוניץ אישר להתקדם בעסקת רכישה בדרך של החלפת מניות בין החברות. רונן יפו עתיד לשמש כמנכ"ל החברה המאוחדת וניסים אחיעזרא ימונה ליו"ר דירקטוריון החברה 
מערכת ice | 
רונן יפו, מנכל אלעד ישראל מגורים החדשה (צילום סיון פרג', וויופויינט)
אלעד ישראל מגורים החדשה מעדכנת כי ב-10 באפריל 2022, אישר דירקטוריון האחים דוניץ התקשרות בעסקת החלפת מניות מותנית עם בעלי מניות החברה. זאת לאחר קבלת אישור ועדת הביקורת של דוניץ ולאחר קבלת המלצת הוועדה הבלתי תלויה של דוניץ. 
בעלי המניות באלעד ישראל מגורים החדשה יעבירו לדוניץ את כלל מניותיהם בחברה כנגד הקצאת מניות בדוניץ, באופן שככל שעסקת דוניץ תושלם, תהפוך החברה לחברה בת בבעלות ושליטה מלאות של דוניץ, אשר תהיה בשליטת ג'יי.טי.אל.וי.
רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, יכהן כמנכ"ל החברה המאוחדת וניסים אחיעזרא, הנמנה על בעלי השליטה בדוניץ, ימונה ליו"ר דירקטוריון החברה. יובהר, כי אין כל וודאות שעסקת הרכישה תושלם, בין היתר, שכן השלמתה תלויה בקיומם של תנאים מתלים. 
 
בדיווח של האחים דוניץ לאתר הבורסה, נכתב בין השאר כי יחס החלפה שלפיו עבור כל מניה של אלעד מגורים תקצה החברה במועד ההשלמה למוכרים (על פי יחס ההקצאה להם) 282.142 מניות רגילות בנות 1 ש"ח ע.נ. כל אחת של החברה. יחס זה מבטא יחס החלפה בין החברה לבין אלעד מגורים, כדלקמן: החברה 64%:  אלעד מגורים 36%  - זכויות בהצבעה; החברה 68.95%: אלעד מגורים 31.05% - זכויות בהון.
יובהר, כי שיעורי ההחזקה כאמור לעיל הם לאחר הקצאת המניות מכוח עסקת הרכישה ובהנחת המרת כל אגרות החוב להמרה של החברה למניות רגילות של החברה.
יחס ההחלפה נקבע במשא ומתן בין הוועדה הבלתי תלויה לבין בעלי השליטה, וזאת בהתבסס על הערכת שווי כלכלי הוגן ליום 31 בדצמבר 2021 שקבלה הוועדה מאת מעריך שווי חיצוני ובלתי תלוי בחברה, באלעד ו/או בבעלי השליטה של מי מהן.
 
עוד הודגש כי כחלק בלתי נפרד מאישור עסקת הרכישה ובכפוף להשלמתה, יכנסו לתוקף מינויים של של מר שלמה גוטמן, מר אריאל רוטר ומר עמיר בירם, הנמנים על בעלי השליטה בחברה ובעלי השליטה באלעד מגורים, כדירקטורים בחברה. בנוסף, מר יעקב דוניץ ימשיך לכהן כדירקטור פעיל בחברה. המינויים כאמור לעיל מלווים בהתקשרויות חדשות בהסכמי ניהול עם נושאי המשרה האמורים לעיל ו/או חברות ניהול בשליטתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה