נדל"ן ותשתיות

הפרויקט האסייתי של ברן: זה הסכום שתקבל

קבוצת ברן  לקראת חתימת הסכם על פרויקט באסיה, בהיקף של כ-123 מיליון דולר, הפרויקט הינו לקידוח בארות מים, הכנת התשתיות, פריסת רשת חשמל עילית והקמה של מערכת תקשורת בסיבים אופטיים. משך תקופת הביצוע: 3 שנים
מערכת ice | 
איציק פרנק, מנכ"ל קבוצת ברן (צילום יח"צ)
חברת ברן שמחה לעדכן כי ב-29 באפריל קיבלה הודעה אשר הינה המציע המוביל במכרז לביצוע פרויקט במדינה במזרח אסיה. במסגרת ההסכם החברה תעניק שירותי ביצוע בהיקף של כ- 123 מיליוני דולר לקידוח בארות מים, עבודות פיתוח הכוללות בין היתר, פיתוח השטח, דרכי הגישה, הקמת גדר לבארות ומבנה משאבה לכל אחת מהן, התקנת צנרת הולכת מים, פריסת רשת חשמל עילית והקמה של מערכת תקשורת בסיבים אופטיים.
הודעת זכיה רשמית מאת המזמין צפויה להתקבל במהלך השבועות הקרובים בכפוף להשלמת הליך הבהרות עם המזמין, חתימה על הסכם שירותי הביצוע והעמדת ערבויות כנדרש. תחילת ביצוע הפרויקט הינה מידית לאחר החתימה על ההסכם. משך תקופת שרותי הביצוע בפרויקט הינה לשלוש שנים.
 
המידע האמור לעיל בקשר לקבלת הודעת זכיה רשמית, הינו מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968 ומבוסס על המידע שניתן על ידי המזמין לחברה נכון למועד זה. המידע וההערכות כאמור עשויים שלא להתממש, בין היתר, בשל גורמים אשר אינם ידועים לחברה נכון למועד זה וכן אינם בשליטתה.
לדברי איציק פרנק, מנכ״ל ברן,  ״אני שמח לעדכן כי קבוצת ברן ממשיכה לפעול וליישם את התוכנית האסטרטגית שלנו מזה מספר שנים. האסטרטגיה מתמקדת בקידום ומימוש פרויקטים בהיקפים משמעותיים בתחומי תשתיות המים בארץ ובחו"ל. אני רואה את הצורך ההולך וגובר בחברות המתמחות בתחום תשתיות המים ברחבי העולם, מה שהופך לחלק מהותי ומרכזי בפעילות החברה לשנים רבות קדימה". 
עוד הוסיף: "ההתמודדות במכרז מול חברות ענק וקבלת ההודעה על כך שאנו המובילים לזכיה בפרויקט באסיה, ממחישה את היכולות של ברן וממצבת אותנו עם החברות מהמובילות בתחום, זוהי עוד אבן דרך ביעד שהצבנו לנו להיות אחת מחברות תשתיות המים הטובות והמבוקשות בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה