נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות ומרכז מסחרי: פרויקט ענק בכפר קאסם

חברת רני צים מרכזי קניות הודיעה כי חברת הבת זכתה במכרז להקמת 154 דירות ומרכז מסחרי בהרחבה של העיר הערבית. ומה הרווח הצפוי לה?
מערכת ice |  1
דיור (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
רני צים מרכזי קניות הודיעה היום (רביעי), כי פורסמה באתר רשות מקרקעי ישראל (" רמ"י") הודעה בדבר זכייתה של חברה בת של החברה, במכרז פומבי במסלול "דיור במחיר מטרה" לרכישת זכויות חכירה ב-5 מגרשים צמודים לבנייה רוויה ושטחי מסחר במתחם 6399 בכפר קאסם.
בהתאם לתנאי המכרז ניתן לבנות על המגרשים 154 יחידות דיור ו-1,500 שטחי מסחר מלווי רחוב, מתוכם 100 יחידות דיור במחיר, מימוש הזכייה, כפוף, בין היתר, לחתימה על חוזה בנייה למול משרד הבינוי והשיכון, אשר עקרונותיו בהתאם לנוסח שצורף למסמכי המכרז, לתשלום דמי חכירה בגין זכויות החכירה בסך של כ-33 מיליון שקל.
 
ולתשלום הוצאות פיתוח למועצה המקומית כפר קאסם בסך של כ-14 מיליון שקל, הכל בתוך 90 ימים ממועד החלטת וועדת המכרזים לזכייה. לכל התשלומים יתווסף מע"מ כדין. הפרויקט, ככל שיושלם, ישתרע על שטח כולל של כ-7,900 מ"ר ויהוו חלק משכומת ההרחבה החדשה של כפר קאסם לכיוון מזרח.
להערכת החברה, תקופת ההקמה המוערכת ממועד מסירת הקרקע הינה כ-36 חודשים. וסך הרווח הצפוי מהפרויקט (לפני מיסים על ההכנסה) יהיה כ-26 מיליון שקל. בכוונת החברה לממן את רכישת הקרקע ופיתוחה ממקורותיה העצמיים וכן באמצעות אשראי ממוסד פיננסי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאבו מאזן יממן להם את הפרויקט.. (ל"ת)
    . 05/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור