תקשורת ומדיה

שוטרים הוכו בכפר קאסם, עמית סגל תוקף את הפוליטיקאים

בעקבות תקיפת השוטרים אמש (שבת) בבניין השמירה בכפר קאסם, מומשעות ביקורות חריפות על יכולת ההרתעה של המשטה, עמית סגל תוקף את ההתעלמות של הפוליטיקאים: "הציוץ האחרון של לפיד הוא על אוניה אמריקנית"
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בעקבות אירוע האלימות נגד שוטרים בכפר קאסם, שנפוץ מאז שבת, עמית סגל תוקף את יאיר לפיד ואביגדור ליברמן על התעלמותם מהאירוע, כשהוא מרמז על מניעי אפליה מגזרית, "כששוטרים הותקפו אשתקד בידי פורעים בבני ברק, לפיד וליברמן מיהרו להזדעזע ולגנות. כששוטרים הותקפו הערב בכפר קאסם, הציוץ האחרון של לפיד הוא על אוניה אמריקנית בבחריין ושל ליברמן - על נכד חדש". 
גם שמעון ריקלין הגיב על הסרטון הויראלי ותקף את השר לביטחון פנים ואת מפכ"ל המשטרה ואף קרא להם להתפטר: "הסרטון מכפר קאסם מלמד. שעומר בר לב השר לבטחון פנים. וקובי שבתאי המפכל. לא מתפקדים. ולכן הם צריכים להתפטר. אסור לחכות לפאשלה הבאה שלהם. כי בנפשנו הדבר".
 
מי שעוד הצטרף לקריאות נגד האירוע הוא הפובלציסט ופעיל הימין יואב אליאסי, "הצל", שכתב בחריפות בעמוד הפייסבוק שלו, "בצער רב ויגון קודר אני מודיע על מותה של ההרתעה של משטרת ישראל. שלושה שוטרים עוברים לינץ', נפצעים ונשלחים לטיפול על ידי 30 מאנשי "‏אלחיראסה", חברת השמירה האחראית על "ביטחון" העיר ומתוך 30 תוקפים רק 3 עצורים. רוצים להבין למה? אז אלחיראסה שייך לתנועה האסלאמית כן כן, רע"ם והחברה, אז ככה אסור לפגוע בריפוי והשינוי. בושה!"
אירוע האלימות שצולם התרחש בשת לפנות בוקר, כששוטרי הסיור הגיעו למתחם אנשי השמירה בכפר קאסם, בשל דיווח על אדם שמוחזק במקום בצורה אלימה. השוטרים שהגיעו כדי לערוך חיפוש במקו נתקלו באלימות מצד אנשי השמירה שאחראים מטעם עיריית כפר קאסם על ביטחון העיר ומיגור האלימות. ככל הנראה נעשה ניסיון של אחד השוטרים לחשמל את אחד החשודים במקום בטייזר, ובעקבות זאת התפתחה התגרה האלימה שגרמה לפציעתם של השוטרים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממשלת נוכלים מה שמעניין אותם זה הכסא והכוח (ל"ת)
    אמיר 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    "עקיפת"-החוק 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד יציאה מטורפת של יהיר לפיד . על תומך טרוריסטים שחטף התקף לב בזמן ביקור אצל "אשת מקצוע" ברח' סנהדרין בבאר-שבע. לפיד קורא לביקור אצלה "נפל בקרב" . האלחרומי"נפל בקרב" לא רצה שימצאו אותו בביתה של "אשת המקצוע" לכן ביטל את המד"א שהזמינה . "ה"נפל בקרב" הלך בקושי למכוניתו , אבל לא הרחיק , עשה תאונה עצמית ומת
    סגור
  • 1.
    עשו מהשוטרים שומרים בקניון
    בן 10/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריכים לקבל צלש כל סבלנות
    סגור