נדל"ן ותשתיות

בעלות 3 מיליון שקלים: הישראלית שתסייע למערכת סולארית בהודו

בעסקה של 3.1 מיליון שקל: חברה ישראלית תספק רובוטים לניקוי יבש של פאנלים סולאריים למספר חברות בהודו
מערכת ice | 
הרובוט לניקוי יבש של איירטאצ' (צילום חברת איירטאצ')

חברת איירטאצ' סולאר, העוסקת בפיתוח פתרונות רובוטיים לניקוי יבש, הודיעה היום (ראשון) כי חברת הבת ההודית חתמה על הסכמים עם לקוחות, ביניהם קבוצת הקונגלומרט ההודי Hero, למכירה ותפעול של רובוטים לניקוי יבש של פאנלים סולאריים בשדה סולארי בהודו. זאת, בהמשך לדיווח החברה מהשבועות האחרונים אודות עסקה עם יזם סולארי בהודו.

ההיקף הכספי הכולל של העסקה עומד על סך של מעל ל- 3.1 מיליון שקל. סכום זה לדברי החברה כולל תמורה של כ-1.46 מיליון שקל ממכירת רובוטים, שתשולם במספר פעימות בהתאם לקצב אספקת המערכות, כאשר החברה מעריכה כי ההתקנה צפויה להסתיים עד סוף השנה. כמו כן העסקה כוללת תמורה המוערכת בכ-1.66 מיליון שקל בגין מתן שירותי תפעול ותחזוקה אשר צפויים להינתן במשך כ- 25 שנים. החברה מעריכה כי האספקה וההתקנה של הרובוטים צפויה להסתיים ב-2022.
 


על פי ההודעה לתקשורת, קבוצת HERO המהווה אחת מלקוחות הפרויקט, הינה קונגלומרט הודי בעל מגוון רחב של ענפי פעילות וההתקשרות של חברת הבת של איירטאצ' הינה עם לקוחות הכוללים את חברת הבתHero Future Energies , העוסקת ביצור חשמל ממקורות אנרגיה ומתחדשים ונחשבת לאחת מיצרניות החשמל העצמאיות מאנרגיה סולארית המובילות בהודו.
 


כאמור בשבועות האחרונים דיווחה איירטאצ' על עסקה נוספת בהיקף כולל של כ-1.46 מיליון שקל עם יזם סולארי בהודו. סכום זה מורכב מ-693 אלף שקל בעבור אספקת והתקנת המערכות, וכן תמורה בסך של כ-765 אלף שקל בגין שירותי התפעול והתחזוקה .

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה