נדל"ן ותשתיות

התפתחות בפרשת איל הנדל"ן מהדרום: זה הצעד של החוקרים

חוקרי המשטרה פועלים לגיוס עד מדינה שיפליל את המעורבים בפרשה הכלכלית החמורה שמגיעה הקבלן המצליח בדרום ועד ארגון פשע שהשתלט על חדרי מלון בהרצליה תוך סחיטת הבעלים, וחשבונות פיקטיביות והלבנת הון של עשרות מיליוני שקלים
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
התקדמות בחקירת המשטרה בפרשה הכלכלית החמורה בדרום עם חקירתו ומעצרו בלהב 433 של הקבלן המצליח כאשר על פי החשד, יחד עם יורם קצב - אחיו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, פעל להוצאת עשרות מיליוני שקלים מהמדינה באמצעות חשבונות פיקטיביות ודיווחים כוזבים לרשויות המס.
על פי הודעת המשטרה, הקבלן מהדרום נעצר לחקירה הבוקר, ובית המשפט השלום בראשון לציון האריך פעם נוספת את מעצרם של 3 חשודים מרכזיים בתיק למשך 8 ימים, ומעצרו של החשוד המרכזי הוארך עד ל-25.5.
 
מעצרו של הקבלן מהדרום הינה רק חלק מפרשה מסועפת של ארגון פשע בישראל שפועל להלבנת מיליוני שקלים. החשוד הראשי הינו אחמד קסאס הנחשב לאיש הכספים של משפחת הפשע משפחת ג'רושי. על פי אתר ynet, ארגון הפשע השתלט על חדרים במלון בוטיק יוקרתי בהרצליה וזאת מבלי לשלם על כך דבר, וסחיטת בעלי המלון על ידי הכנופיה עבור משפחת ג'רושי.
על פי אתר מאקו, מקורביו של הקבלן הופתעו ממעצרו - ובמיוחד לאור האשמות על חשבונות פיקטיביות בגלל אופיו הזהיר והמחושב "הוא יודע כל הזמן שרשות המיסים והמשטרה בודקים מאיפה יש לו כסף", נאמר על ידי מקורבו באתר. חברים של הקבלן אף מאשימים את הקולגות שמחפשים אותו בעקבות הצלחתו, ואף טוענים כי מעצרו נועד אך ורק לספק כותרות למשטרה.
בתוך כך, הוסיפו במאקו, כי החוקרים בלהב 443 חדורי מטרה לפצח את התיק הסבוך והחקירות המרובות סביב ארגון הפשע ויזם הנדל"ן, ואף פועלים לגיוס עד מדינה שיפליל את המעורבים בפרשה הכלכלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה