נדל"ן ותשתיות

זו החברה שנבחרה לפרויקט פינוי-בינוי חדש במרכז

הדיירים בחרו בחברת גרופית לפרויקט ברמלה. במסגרת הפרויקט שיכלול ארבעה מבנים ברחוב וילנה, צפויות להיבנות 360 יח"ד חדשות
מערכת ice | 
עמיר רחלבסקי מנכ"ל ובעלי חברת גרופית (צילום רפי קורן)
פרויקט פינוי-בינוי חדש ברמלה עתיד לקום ברחוב וילנה, בבניינים מספר 3-5-7 וכן בניין מספר 4 ברחוב וילנה. הדיירים הודיעו לאחרונה לחברת גרופית כי נבחרה להיות החברה היזמית והמבצעת בפרויקט. החברה כעת פועלת מול מחלקת ההנדסה העירונית לקידום תב"ע חדשה. במסגרת הפרויקט מתעתדת החברה להרוס את ארבעת המבנים הקיימים שבהם 80 דירות ולבנות במקומם חמישה בניינים בגבהים שונים של 7-21 קומות שיכללו בסך הכל 360 דירות.
 
כיום קיימים ברחוב וילנה 7-5-3 בניינים נמוכים שבהם 15 דיירים, ובוילנה 4 בניין רכבת ובו 35 דירות. במסגרת הפרויקט יקבלו הדיירים הקיימים דירה חדשה עם תוספת של 12 מ"ר כאשר שטח התוספת כולל ממ"ד , מרפסת, חניה תת קרקעית וכן מחסן.
הדיירים מאוגדים ופועלים בצוותה לקידום הפרויקט, ומינו נציגות וכן עורך דין המייצג אותם. במסגרת המטלות הציבוריות של הפרויקט ייבנו מעונות יום וגני ילדים לקהילה. אדריכל הפרויקט הוא יוני פיק ממשרד פיק אדריכלים, עורך הדין מטעם היזם הוא משרד הרצוג פוקס נאמן ועורך הדין המייצג את הדיירים הוא אילן נמני ממשרד שניידר-נמני.
 
חברת גרופית, בעלת ותק של מעל ל-45 שנה בשוק הנדל"ן, מקדמת כיום פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית, בין היתר בתל אביב, רמת גן, יבנה, פתח תקוה, רחובות ,בת ים , הרצליה ועוד. גרופית מתמקדת בבנייה למגורים – בנייה חדשה, התחדשות עירונית ומקבצי דיור, לצד פרויקטים של משרדים, מסחר, דיור מוגן, מעונות סטודנטים מבנים לוגיסטיים ועוד. החברה פועלת בשורה של ערים ברחבי הארץ, עם צבר של אלפי יחידות דיור.
רמלה נחשבת כיום לעיר שנמצאת במסלול התפתחות מואץ ורושמת עליות מחירים. לפי אתר המינהלת להתחדשות עירונית ברמלה, העיר נהנית בשנים האחרונות מתנופת צמיחה עם הסכם גג לפיתוח שכונות חדשות, פרויקט מהיר לעיר, תכנון מחדש של המע"ר וגולת הכותרת - ההתחדשות העירונית. ברמלה מקודמות כיום בעיר 10,000 יחידות דיור במתחמי התחדשות עירונית במסגרת הוועדה המחוזית והותמ"ל. במקביל לתכנון המתחמים העירייה מקדמת בשיתוף עם הרשות להתחדשות עירונית תכנית אב לשכונת בן גוריון ותכנית עירונית להתחדשות עירונית.
לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית, "החברה שמחה לקבל את הודעת הדיירים על הבחירה בנו, ואנו פועלים כעת לקדם את הפרויקט. התחדשות עירונית היא הפתרון הנכון להוספת יחידות דיור במרכז הארץ, היא מספקת דירות חדשות למשפרי דיור וזוגות צעירים, ודירות חדשות, גדולות ומשודרגות לדיירים הקיימים אשר גרים כיום במבנים ישנים שאינם בטיחותיים במקרה של רעידות אדמה או התקפה ביטחונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה