נדל"ן ותשתיות

פינוי בינוי יוקרתי במרכז: שתי חברות הנדל"ן מאחדות כוחות

קבוצת לוינשטין וים סוף נדל"ן יקימו פרויקט פינוי בינוי ענק הכולל 662 דירות במקום 228 דירות ישנות במתחם שיכון דרום בהרצליה. במסגרת הפרויקט יוקמו 9 בניינים חדשים וכ-5,000 מ"ר שטחי מסחר וכן כ- 5,000 שטחי ציבור
מערכת ice |  2
שכונת הרצליה הצעירה (צילום google street view)
פרויקט  משמעותי של התחדשות עירונית יוצא לדרך בהרצליה: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה אישרה את התב"ע במתחם שיכון דרום בהרצליה, אותו מקדמות קבוצות לוינשטין וים סוף נדל"ן (זרוע הייזום למגורים מקבוצת פפושדו).
במסגרת הפרויקט יהרסו ויפונו 228 דירות ישנות ב- 15 בנייני שיכון ישנים (שנבנו בשנות ה-60 של המאה הקודמת) ובמקומם צפויה להיבנות שכונה חדשה ומודרנית עם פיתוח סביבתי נרחב שתכלול 3 מגדלי מגורים בני 25 קומות ועוד 6 בניינים נמוכים יותר, ובסך הכל 662 דירות חדשות. מדובר בפרויקט פינוי בינוי המשתרע על פני כ-28 דונם שיכלול עירוב שימושים עם כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר וכ-5,000 מ"ר שטחי ציבור.
 
לדברי אמיר לוטן, מנהל תחום התחדשות עירונית בקבוצת לוינשטין: "מדובר באחד מהמתחמים המורכבים והגדולים לפרויקט מסוג זה המאגד בתוכו מגוון רחב של בעלי זכויות מסוגים שונים ובהם חנויות, דירות ובתים פרטיים. אחד מהתנאים לאישור התוכנית היה הקצאת שטחים על ידנו לעירייה לטובת שטחים ציבוריים, שבהם מתוכנן פיתוח סביבתי נרחב ובניית מוסדות ציבור וחינוך לטובת תושבי העיר כולה".
עוד הוסיף כי "התוכנית כוללת שטחי תעסוקה ומסחר על חזית ציר בן גוריון, פתרונות חנייה תת קרקעיים, פתרונות נגישות ומרחב ציבורי פתוח וירוק". לוטן מוסיף כי "החלטנו להקים קרן תחזוקה אשר תממן לזכאים, על פי קריטריונים של העירייה,  את דמי ועד הבית למשך 10 שנים. שיווק הפרויקט צפוי להתחיל עם קבלת היתר הבנייה".
 
לדברי צחי עומר, מנכ"ל ים סוף נדל"ן: "זהו פרויקט אשר בראש ובראשונה ישביח באופן משמעותי את תנאי החיים ואיכות החיים ל-228 משפחות ביחס למצב כיום. המתחם בעל פוטנציאל גדול הנובע ממיקומו בשכונה צומחת המושכת אליה משפחות צעירות רבות ואנו נרגשים לצאת עמו לדרך. סביב הפרויקט יוקמו מוסדות חינוך, שטחי ציבור ומסחר שיאפשרו חיי חברה וקהילה ברמה גבוהה ביותר. בנוסף מתוכנן שידרוג התחבורה הציבורית במקום שתאפשר נגישות רבה לשכונה. זהו פרויקט אטרקטיבי המובל על ידי שתי חברות נדל"ן ותיקות ויציבות, בעלות ניסיון רב בפרויקטים של התחדשות עירונית, דבר המחדד את יתרונותיו של הפרויקט".
שיכון דרום הינו אזור מבוקש ומרכזי ממוקם בחיבור שבין הרצליה ורמת השרון, על רחוב בן גוריון בצמוד לפרויקט צמרות ובכניסה אליו מתוכננת להיבנות אחת מתחנות המטרו בהרצליה (קו M1), מה שאפשר את אישור הפרויקט מבחינת התניות תחבורתיות. התוכנית קיבלה אור ירוק בוועדה המקומית הרצליה עוד ביוני 2019 לאחר דחיית התנגדויות שהגישו תושבים בשכונות סמוכות. לאחר שנדחו גם עררים ועתירה מינהלית שהגישו התושבים, אושרה התכנית באופן סופי כשהיא מיטיבה לא רק עם התושבים במתחם אלא גם עם התושבים הסמוכים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתי דירות לכל דייר זה המינימום שמגיע
    ירון 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממשיכים לגנוב את מה שמגיע לכם. ועוד כתוב שנאלצו לתת שוחד לעירייה . ליבי עם המשפחות המסכנות שיגלו מה זה לגור במגדל עם עלויות רצחניות... נאלצו לשים קרן לועד הבית לזכאים כי אפילו אותו לא יוכלו לשלם. מה יהיה אחרי עשר שנים ? מאשרי התמא הם פושעים מושחטים ומתועבים.
    סגור
  • שיכון דרום
    יוני 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה לא מבין כלום מהחיים שלך. אני דייר בפרויקט וגר בדירה ישנה ומתקלפת. אני הולך לקבל דירה גדולה ב- 25 מ"ר, עם מרפסת, עם תשתיות חדשות, ששווה פי 5 מהדירה שלי היום. השווי שלה לא מענין אותי כי אני הולך לגור שם ולא למכור. זה שלא אצטרך להתעסק עם בעיות אינסטלציה, לשלם הרבה כסף מכיסי כל פעם שיש תקלה, לא לעלות במדרגות לקומה 3 עם סלי הקניות כל שבוע, לפש חניה ולחנות רחוק ועוד ועוד - זה כשעצמו שווה לי הרבה מאוד. ואם גם חברת הבניה מרוויחה -שיבושם לה. עייני לא צרה כל זמן שגם אני מרוויח יפה.
    סגור