נדל"ן ותשתיות

עומר אדם מחפש דירה: האם אתם תהיו השכנים החדשים שלו?

הזמר ואיש העסקים ממשיך להתרחב בנדל"ן, והגיע לביקור מיוחד בבאר שבע כדי להתעניין בהשקעה בדירות ובמבנים לעסקים, ואף שוקל ברצינות לפחות עסקה אחת מבין אלו שהוצעו לו
מערכת ice |  8
עומר אדם (צילום פייסבוק/ עומר אדם, פלאש 90)
הזמר הפופולארי ואיש העסקים עומר אדם, ממשיך להתפתח בענף הנדל"ן, והפעם הרחיק עד בירת הנגב, באר שבע, כדי לחפש אחר נכסים להשקעה הן למגורים והן לעסקים, כך על פי דיווח של אלי דאהן במיינט היום.
על פי הכתבה, הזמר הגיע לביקור בבירת הנגב תחת חסות רשת תיווך הנדל"ן רימקס, וקיבל סיור אישי ממנהל המחלקה המסחרית אדיר דנילוביץ' - אחיו של העיר רוביק דנילוביץ'. כך, מנהלי הסניף המקומי בבאר שבע של רשת התיווך הציגו בפני אדם אפשרויות להשקעה של מבנים שונים למגורים ועסקים.
 
הזמר גילה התעניינות, והודה לרשת התיווך "רימקס" על הליווי הצמוד וההסברים, אבל לא מן השפה ולחוץ: על פי הדיווח, אדם אמר כי בכוונתו לבחון ברצינות לפחות עסקה אחת מבין אלו שהוצעו לו במהלך הביקור.
כזכור, זו אינה עסקת הנדל"ן הראשונה של עומר אדם שמושקע היטב בתחום. רק באפריל האחרון חברת P.A.I של יניב ועומר אדם, קבוצת אירופה ישראל וקרן ליאן גרופ השוויצרית הודיעו על שיתוף פעולה עסקי נוסף בשווי של מאות מיליוני שקלים להקמת חוות שרתים. ושנה לפני כן קנו הגופים קרקע בעפולה בסכום המוערך ב-80 מיליון שקל עבור מטרה דומה.
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רק זה חסר לי (ל"ת)
    איתי 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    דירה להשכרה
    רונה 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במיוחד לעומר אדם מחסן בשכונת התקווה מטר על צטר ומסביב מלא.פרעושים חחח מתאים לך נכון
    סגור
  • 5.
    מי הנושא בכתבה? עומר אדם או רימקס רימקס קימקס
    אפי 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רימקס תודה רבה קבה קבה
    סגור
  • 4.
    אני גר ב-ד
    עידן 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גר ב-ד בבאר שבע הוא יהיה שכן שלי???
    סגור
  • 3.
    דירה? הוא יכול לקנות בנין
    יייייי 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צ'ינצ'ו
    סגור
  • 2.
    מוזר. מאיפה יש לו כל כך הרבה כסף???
    אבי טל 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהשירים ברדיו??? מהופעות בבר מצווה/חתונות??? ממופעים??? הרי הוא צריך לשלם על הכנסותיו מס הכנסה וביטוח לאומי כמו כולם... וידוע שהוא בזבזן במטוסים פרטיים ובחופשות יקרות... ואחרי מס הכנסה וביטוח לאומי הרי ממילא לא נשאר הרבה.... והוא כבר עשה רכישות במליונים לאחרונה... אז מהיכן כל הכסף הזה??? מוזר וזה תפקיד רשות המסים והמשטרה היחידה הכלכלית לצלול ולברר. ודחוף. ואולי זה רק הלבנת כספים שאבא שלו כבר העלים מזמן ולא 'עלו' עליו או שילוב של הכל יחד.... לסיכום: תפקיד רשות המסים והמשטרה לברר זאת לעומק - כי זה לא הגיוני שיש לו כל כך הרבה כסף פנוי.
    סגור
  • מישהו בודק ? (ל"ת)
    גם אני שואלת 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מוזר. מאיפה יש לו כל כך הרבה כסף???
    אבי טל 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מהשירים ברדיו??? מהופעות בבר מצווה/חתונות??? ממופעים??? הרי הוא צריך לשלם על הכנסותיו מס הכנסה וביטוח לאומי כמו כולם... וידוע שהוא בזבזן במטוסים פרטיים ובחופשות יקרות... ואחרי מס הכנסה וביטוח לאומי הרי ממילא לא נשאר הרבה.... והוא כבר עשה רכישות במליונים לאחרונה... אז מהיכן כל הכסף הזה??? מוזר וזה תפקיד רשות המסים והמשטרה היחידה הכלכלית לצלול ולברר. ודחוף.
    סגור