נדל"ן ותשתיות

נמכר הבית השלישי הכי יקר בהיסטוריה של ארה"ב

15 חודשים בסך הכל החזיק ג'ים קלארק באחוזת הענק בפלורידה, וכעת מכר אותה בסכום שיא. צפו בסיור בנכס היוקרתי
מערכת ice |  1
אחוזת מזל תאומים, פלורידה
אחוזת "מזל תואמים" (ג'מיני), נבנתה בשנות ה-80 על ידי איש עסקים בשם בשם וויליאם ב. זיף, על שטח בגודל 16 דונם, בעיירה בפלורידה בשם מנלפן Manalapan ליד פאלם ביץ'. האחוזה יושבת על חוף ים משני הצדדים. בצד אחד כ-365 מטר של חזית האוקיינוס האטלנטי. בצד השני יש לו כ-390 רגל של חזית נתיב ימי.
מה שלא רואים בבירור מלמעלה בגלל השטח העצום, נספר כי "מזל תאומים" כוללת גן בוטני ברמה עולמית, מסלול גולף בעל שלושה גומות בדירוג PGA, מתחם ספורט עם טניס, מיני גולף ומגרש כדורסל... ועוד ועוד. הבית הראשי כולל 12 חדרי שינה, ואחד מבתי ההארחה כולל שבעה חדרי שינה בפני. כאשר ישנם בתי אירוח נוספים וביתנים. סה"כ בנכס ישנם 47 חרדי רחצה, וכל הבתים באחוזה מחוברים במערכת מנהרות תת-קרקעית.
 
כך נראה הנכס מבפנים:
יורשיו של מייסד האחוזה התכוונו למכור את הנכס בשנת 2016 תמורת 200 מיליון דולר, אך לא מצאו רוכש, בשנה שעברה התפשרו עם היזם ג'ים קלארק על סכום של 94.2 מיליון דולר בלבד. קלארק הוא ממייסדי דפדפן האינטרנט נטסקייפ, שבאמצע שנות ה-90 חולל מהפכה בעולם הגלובלי החדש. בהמשך הקים ומכר עוד מספר חברות סטארטאפ, וכעת בגיל 78 הוא מחזיק בכ-3 מיליון דולר. אולי היה לו קצת יותר לולא היה מתחתן ארבע פעמים. אשתו הנוכחית של קלארק היא דוגמנית הלבשה תחתונה אוסטרלית בשם קריסטי הינזה, והיא צעירה ממנו ב-36 שנים.
 
בכל אופן בחזרה לעניין, קלארק כעת מחזיק בשיא של מכירת הבית היקר ביותר בהיסטוריה של מדינת פלורידה. לאחר 15 חודשי בעלות בלבד על האחוזה, קלארק מכר אותה תמורת סכום עתק של 175 מיליון דולר, מכירת הבית השלישית הכי יקרה בהיסטוריה של ארה"ב. כך על פי הוול סטריט ג'ורנל.
קלארק אמר ל-WSJ שהוא ואשתו קנו את "מזל תאומים" בשנה שעברה, במחשבה שכל משפחתם תעבור לגור איתם, אך לבסוף החליטו להישאר כולם במגוריהם בניו יורק, וכך החליטו גם קלארק ואשתו. בסך הכל קלארק היה הבעלים של הבית במשך 15 חודשים, שהם בערך 460 ימים. ממכירת הבית הוא מרוויח 80.8 מיליון דולר, שזה יוצא בערך 174 אלף דולר ליום בעלות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא עפתי
    אילון מאסק 06/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישמע ממש מוזר אבל לא התלהבתי מהנכס. ראיתי הרבה הרבה יותר יפים
    סגור