נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות בדרך: זו העיר שתשודרג במיליארד שקל

יוצא לדרך מגה פרויקט התחדשות עירונית בבת ים, במתחם קק״ל-התחיה בשכונת רמת יוסף, בהיקף של כמיליארד שקלים. קבוצת פרקש יזמות נדל״ן נבחרה על ידי נציגות הדיירים להקמת כ- 700 יחידות דיור, מרכז מסחרי ובניין משרדים
מערכת ice | 
בת ים (צילום ויקיפדיה/ Assaf Yekuel)
לאחר כנס נציגות דיירים שנערך השבוע בבת ים קיבלה קבוצת פרקש יזמות נדל״ן מ.ה. הודעה על בחירתה לפרויקט פינוי בינוי במתחם. מדובר בשטח הכולל כ-30.5 דונם שוכן במתחם ״תכנון -1 צפון מזרח״ בתוכנית המתאר של בת ים, בין שדרות קק״ל, רחוב התחייה ורחוב רהב במרחק של כ-200 מטרים ממחלף דוב הוז על דרך איילון.
כיום יש במתחם - 10 בנייני רכבת עם כ-180 דירות בשטח ממוצע של כ-60 מ״ר. ועוד מבנה מסחרי קטן ובו 6 חנויות. קבוצת פרקש יזמות נדל"ן נבחרה להקים את המתחם במכרז יזמים על ידי נציגות בעלי הדירות. בכוונת נציגות הדיירים לקדם את הפרויקט במסלול ותמ"ל המזורז. יצוין כי הדיירים ממתינים לפרויקט זמן רב ומקווים לצאת במהירות לפרויקט החדש.
 
ישראל אברמוב מנכ״ל קבוצת פרקש: ״פרקש מביאה עימה ניסיון רב בתחום ההתחדשות העירונית, אהבה לתחום, מחויבות גבוהה לדיירים ויכולות ניהול הקשבה ויצירת ערך מוסף לחברה ולסביבה״. אברמוב הביע תקווה כי וועדות הרישוי המקומית והמחוזית יהיו קשובות לרחשי הלב של התושבים, ויפעלו במהירות ככל האפשר למתן כל האישורים הנדרשים שיאפשרו את התנעת הפרויקט. לדבריו, מדובר בפרויקט שני בסדר גודל כזה שקבוצת פרקש זוכה בו בתוך חצי שנה. כך למשל, בינואר זכתה הקבוצה עם דן נדל"ן וחברת רוטשטיין בפרויקט להקמה של 1452 יח״ד שטחי ציבור מסחר ותעסוקה במתחם סלע בית״ר בחדרה.
פנחס פרקש, בעלים ומנכ״ל משותף, מסר כי החברה ממשיכה להתמקד בתחום ההתחדשות העירונית מתוך רצון לתרום לשוויון חברתי ולשינוי הסביבה האורבנית. ״הזכייה בהקמת פרויקט קק"ל בבת ים היא עוד הבעת אמון בחזון החברתי של הקבוצה״.
את היזמים בפרויקט מייצג משרד עורכי הדין ״נשיץ ברנדס אמיר״, מהמובילים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית ומשרד עורכי הדין מטעם הדיירים - משרד עורכי דין יוסי אומיד ושות', מהמשרדים המובילים בליווי דיירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה