נדל"ן ותשתיות

נתיבות מצטרפת לתנופת הבניה: פרויקט חדש בדרך

אסיה סיירוס תצא לפרויקט נדל"ני רחב שבמהלכו תבנה 144 יחידות דיור בשכונת אמות מאיר במערב נתיבות, עלות המכרז עמדה על 49 מיליון שקלים
מערכת ice | 
בנייה בישראל (צילום גיל יערי פלאש 90)
חברת הנדל"ן "אסיה סיירוס" בבעלותם של אנשי העסקים אבי תם, דורון עטייה ושחר כחלון, נכנסת לפעולה בעיר נתיבות. זאת לאחר שהחברה זכתה השבוע במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשטח בן 10.5 דונם, עם זכויות בנייה ל-144 יחידות דיור, בנוסף לכ-1,200 מ"ר של שטחי מסחר, בשכונת רמות מאיר החדשה. מחיר הזכייה של אסיה החברה הוא כ-49 מיליון שקלים, בנוסף לכך היא תשלם הוצאות פיתוח בסך כ-24 מיליוני שקלים.
 
שכונת רמות מאיר נמצאת בחלקה המערבי של העיר הוותיקה וממזרח לנחל בוהו. על פי התוכנית בעתידיות בשכונה צפויות עבודות נוספות על פני שטח של 612 דונם, שבו יוקמו 1,728 יחידות דיור במתחמי בנייה רוויה, בגובה של 7 עד 10 קומות, בשילוב עם צמודי קרקע בשיטת "בנה ביתך". בנוסף לכך תכלול השכונה שטחי מסחר ושטחי ציבור, בדגש על שטחי ציבור פתוחים רבים, ובהם הפארק הארכיאולוגי בוהו, פארק הבאבא סאלי וטיילת נחל בוהו.
 
ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, תולה תקוות רבות בשכונה החדשה ואמר לאחר אישורה "רמות מאיר מהווה נדבך משמעותי לקידום העיר, והיא תאיץ בצורה משמעותית את קצב הבינוי והאכלוס במערב העיר".

מנכ"ל חברת אסיה סיירוס, אבי תם מסר: "אנו נרגשים להיכנס לאתת הערים המתפתחות והמבטיחות ביותר באזור הדרום, ואין לנו ספק שזה לא יהיה הפרויקט היחיד שנבנה בה. מחירי הדיור יאפשרו גם לזוגות צעירים לגור באיכות וברמת חיים גבוהה, בבניינים יוקרתיים, עם מפרט טכני נדיב וגבוה, המאפיין את הפרויקטים שלנו בכל רחבי הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה