נדל"ן ותשתיות

עם נוף לכנרת וליד קברי צדיקים, בכמה נמכרה וילה לא גמורה?

ליד אשת רבי עקיבא וקברי צדיקים נוספים: הווילה בטבריה שעמדה בשנתיים האחרונות חצי בנויה, נמכרה במיליוני שקלים
איתן לויטס | 
הוילה בסמוך לבית הקברות הישן בטבריה (צילום ראובן שפירא, אנגלו סכסון)
משקיעים חרדיים רכשו וילה חצי גמורה בטבריה, וילה שממוקמת בסמוך למוקד הילולות מרכזי: בית העלמין היהודי הישן בטבריה.
ברחוב הנוטר בטבריה, סמוך לבית הקברות, בעל השטח ניסה לבנות בית פרטי של שתי קומות על 707 מ"ר שבבעלותו: בקומת הקרקע שתי דירות, ובקומה העליונה דירה בגודל 180 מ"ר. את הדירות בקומת הקרקע תכנן בעל הבית להשכיר לנופשים בעיר.
 
לצערו של בעל הבית, הוא לא הצליח להשלים את היוזמה בשל קשיי מימון, והבית עמד המשך שנתיים חצי גמור. כעת, בתיווכו של סוכן אנגלו-סכסון סובב כנרת, ראובן שפירא, נמכר הבית תמורת 3.8 מיליון שקל לקבוצת יזמים חרדיים.
רוכשי הדירה לא מסרו מה הם מתכוונים לעשות עם הווילה שיבנו, אך 100% מהשטח ששייכים להם כעת, מרשים להם להרוס ולבנות מחדש אף מבנה כפול בגודלו מהמבנה הנוכחי במקום. על פי המתווך שפירא, רבים התעניינו בבית בשל מיקומו הייחודי, סמוך לקברי צדיקים שאליהם מגיעים מדי שנה רבים להתפלל.
 
בין הקבורים בבית הקברות היהודי הישן נמצאים כמה מבכירי תלמידיו של מייסד תנועת החסידות, הבעל שם טוב, שהובילו את עליית החסידים הראשונה לארץ ישראל במאה ה-18. לצדם קבורים רבי ישראל משקלוב - ממובילי עליית תלמידי הגר"א לארץ ישראל, רבי מרדכי רוקח – אביו של האדמו"ר מבעלז, ורבי אברהם אבוחצירא – דודו של הבאבא סאלי, ובנו של רבי יעקב מייסד שושלת אבוחצירא.
קבר חשוב נוסף נמצא בצידו המערבי של בית הקברות, והוא של רחל, אשת התנא המפורסם רבי עקיבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה