תיירות

בטבריה הודו לממשלה על שיקום הטיילת: "מענה מהיר"

בעיר הצפונית הודו לממשלה על הסיוע בהיקף של כ-87 מיליון שקל לשיקום ההריסות בטיילת בעיר: "מודים לרוה"מ, לשרת הפנים ולשר התיירות על מהירות הטיפול ומענק השיקום לו אנו זקוקים להשלמת עבודות השיקום"
מערכת ice | 
דירה טבריה יד2 (צילום מסך)
היום (ראשון) אישרה הממשלה לעיר טבריה, תכנית סיוע לעיריית טבריה ולאזור סובב כנרת במטרה לשקם תשתיות תיירותיות ציבוריות כתוצאה מנזקי הסערה בחודש שעבר ולהזניק את הטיילת.
כזכור, בחודש מאי 2022, בלילה שבין ה-14-15, התרחשה סערה באזור הכנרת אשר גרמה להצפות ולנזקים רבים במבנים ובתשתיות ציבוריות בחלקים נרחבים מטיילת ״יגאל אלון״ ובחופים הדרומיים של רצועת החוף המערבית של הכנרת. שר התיירות יואל רוזבוזוב ומשרדו, שרת הפנים איילת שקד, סגן השר אביר קארה וכן משרדי הממשלה, פעלו רבות כדי לסייע לעיר לאור נזקי הסופה וגיבשו תכנית לקידום עבודות תשתית ופיתוח המרחב התיירותי. ביום ראשון הקרוב תעלה החלטת ממשלה בהיקף של כ-87 מילון שקלים במטרה לסייע לשקם את העיר וכן להזניק את הטיילת שניזוקה בצורה קשה.  על פי ההחלטה, משרד התיירות ישקיע סכום של 64 מיליון שקלים, ומשרד הפנים ישקיע סכום של 23 מיליון שקלים. 
מועצת איגוד ערים כינרת הודתה היום (ראשון) לראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, לשרת הפנים אילת שקד, לשר התיירות יואל רזבוזוב ולממשלת ישראל, על הטיפול המהיר ואישור תקצוב של כ- 87 מליון שקל, לטובת שיקום הטיילת בטבריה וקו החוף בחופי איגוד ערים כינרת, שניזוקו קשה בסופה האחרונה שהתרחשה בלילה שבין ה-14 ל-15 במאי 2022, בצד המערבי של הכינרת.
עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת אומר, כי נזקי הסופה השאירו הרס רב בחופי האיגוד, אשר לא מאפשר תפעולם באופן מלא, עקב סכנות בטיחותיות לציבור הנופשים והרוחצים, חלקם נותרו סגורים בפני הקהל. "הסופה, שהייתה שילוב בין מפלס כינרת גבוה ורוחות עזות, פגעה בתשתיות רבות, כמו גם ברכוש רב בחופים. אנו מודים לרוה"מ, לשרת הפנים ולשר התיירות על מהירות הטיפול ומענק השיקום לו אנו זקוקים להשלמת עבודות השיקום" אומר גרינבאום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה