נדל"ן ותשתיות

33.5 מיליון שקל: וילת הפאר באבן יהודה עומדת למכירה

הווילה היוקרתית שבאבן יהודה בולטת בייחודיות שלה בשטח, והיא הנכס היקר ביותר העומד למכירה השבוע. וכמה עולה הדירה הזולה ביותר שעומדת השבוע למכירה?
מערכת ice | 
אבן יהודה וילה (צילום אופיר גולן)
על פי נתוני אתר יד2, הנכס היקר ביותר העומד למכירה השבוע הוא בעצם וילת 8 חדרים ענקית ומפוארת שמחירה עומד על 33.5 מיליון שקל. מהצד השני: דירת 4 חדרים בבית שאן, משופצת במיקום מבוקש, שמחירה עומד על 530 אלף שקל. 
הדירה היקרה ביותר
פרטים: וילת 8 חדרים על שטח עצום של 1.18 דונם עם חמאם טורקי, חדר קולנוע ובריכת שחייה. 3 מרפסות ו-3 חניות. הנכס נמצא באבן יהודה ומשווק על ידי "אופיר גולן שיווק ויזמות" במחיר של 33.5 מיליון שקל.
 
על הנכס באתר יד2: "בית פרטי מבודד ויפהפה שניבנה באדריכלות הכי מפוארת שיש. המגרש הוא 3.5 דונם והבית בנוי על 1.180 דונם: 8 חדרים עם מרתף, חדר קולנוע חמאם טורקי וסוויטות מפוארות, מעלית שמחברת בין הקומות, בריכת שחיה מפוארת מאוד, גינה מטופחת ומושקעת. יש אפשרות לבניית עוד כ 8 בתים על המגרש (כבר הוגשו תוכניות) זה הבית הכי יפה וחובה לבוא לראות אותו".


צילום מסך אתר יד2
הדירה הזולה ביותר
פרטים: דירת 4 חדרים, 90 מ"ר, קומה 2 בבניין 2 קומות. הדירה המשופצת נמצאת בבית שאן, ומשווקת על ידי גלבוע נדל"ן. המחיר: 530 אלף שקל.
 
על הנכס באתר יד2: "דירה למכירה, מבוקשת, במיקום מרכזי בבית שאן. בקרבת גני ילדים, גן משחקים, מוסדות חינוך, תחנות הסעה, סופר, ועוד. שכנים טובים, מושכרת תשואה גבוהה".


צילום מסך אתר יד2
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה