נדל"ן ותשתיות

בהשקה של 66 מיליון שקלים: זה מועדון הכושר שיוקם

הפרויקט שיקום בחדרה הינו הפרויקט השני של ה-SPC לאחר שהחלו החברות בפרויקט להקמה ותפעול של מרכז קאנטרי קלאב בכפר סבא הירוקה
מערכת ice |  1
הולמס פלייס בירושלים (צילום הולמס פלייס)
חברת הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ, החברה הגדולה בישראל למועדוני כושר ובריאות, מדווחת כי החברה המוחזקת בשותפות עם צ.מ.ח המרמן (50%) SPC, תתכנן ותקים מרכז קאנטרי קלאב בחדרה בשיטת D.B.O.T (תכנון, ייזום ופיתוח, הפעלה ומסירה) בהסכם מול עיריית חדרה.
המועדון בחדרה צפוי לקום בהשקעה של כ-66 מיליון ש"ח בהתקשרות עם עיריית חדרה לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים. הולמס פלייס תהיה זכאית ל-50% מהרווחים שינבעו מהפעלת המועדון בהתאם לכמות המנויים במועדון והתקבולים מהשכרת השטחים המסחריים. 
בחודש דצמבר 2019 דיווחה הולמס פלייס על הקמת חברה ייעודית (SPC) בבעלות שווה עם צ.מ.ח המרמן אשר בכוונתה לתכנן ולהקים מועדוני פמילי של קבוצת הולמס פלייס. הפרויקט בחדרה הינו הפרויקט השני של ה-SPC לאחר שהחלו החברות בפרויקט להקמה ותפעול של מרכז קאנטרי קלאב בכפר סבא הירוקה.
מועדוני הפמילי הינם פורמט ייחודי שפותח על ידי הולמס פלייס המשלב פעילות קאנטרי קלאב עם חוויה של מועדון כושר פרימיום. הולמס פלייס מפעילה 8 מועדוני פמילי בפריסה ארצית, ונמצאת בשלבי תכנון והקמה של מועדוני פמילי נוספים בהם מועדון פמילי באשדוד אשר צפוי לקום עד תום שנת 2022.
 
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס מסרה: "אנו ממשיכים להרחיב את פעילות מועדוני הכושר של הולמס פלייס לצד צ.מ.ח המרמן אשר הינה שותפה מובילה בתחומי הייזום והבניה. השילוב הייחודי בין רשת מועדוני הכושר המובילה בישראל לבין חברה מנוסה כמו צ.מ.ח המרמן מאפשר לנו להציע לעיריות בישראל פתרון איכותי ומהיר להפעלת מתחמי כושר ובריאות למשפחה ולזכות במכרזים נוספים בהמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להשקיע בחדרה ובעיקר באיזור שכונת הפארק
    חנן 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד להומלס פלייס, איפה שיש מועדוני כושר יוקרתיים כמו בכפר סבא וקריית אונו, זה מושך אוכלוסיה איכותית ומבוססת ומושכת את מחירי הנדל"ן כלפי מעלה. שווה לקנות דירה להשקעה, מחירי הדיור בחדרה עוד בהיישג יד היום גם לכאלה עם הון עצמי נמוך וגם הפוטנציאל שלה עצום בגלל שיש שם הרבה קרקע פנויה שצעירים אוהבים לגור באיזורים חדשים ופחות מיושנים, לכן אני צופה שחדרה זאת העיר עם הפוטנציאל הטוב ביותר בעשור הבא.
    סגור