נדל"ן ותשתיות

שקד: "ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר שאושרה אי פעם"

הבוקר (שלישי) פורסם כי הוועדה המחוזית של תל אישרה בניית 30,000 יחידות דיור בחולון
מערכת ice | 
אתר בניה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הוועדה המחוזית תל אביב אישרה תוכנית להתחדשות עירונית לבניית 30,000 יחידות דיור בחולון, כך פורסם הבוקר (שלישי). התוכנית הינה תכנית כוללת להתחדשות עירונית המקודמת על ידי עיריית חולון וחלה על אזורי המגורים הוותיקים של העיר. לאורך יישומה של התכנית תינתן דגש על שמירה על איכות החיים, מתן מענה לרווחת תושבי העיר ובטיחותם והגדלת המרחב הציבורי.
 
למעשה התכנית קובעת שני מתווים: התחדשות מגרשית, באמצעות היתרי בניה מכוחה במסלולי חיזוק או הריסה ובניה והתחדשות מתחמית, על ידי קביעת מתחמים להכנת תכניות מפורטות עתידיות. מתחמים אלו ממוקמים בסמיכות לתחנות הרכבת הקלה והמטרו שצפויות לקום בעיר ותחנות רכבת ישראל.
שרת הפנים, איילת שקד בירכה על התקדמות התכונית ומסרה: "מדובר בתכנית ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר שאושרה אי פעם. התחדשות עירונית היא המענה החשוב ביותר להתמודדות עם משבר הדיור בישראל ותכניות כמו זו שאושר היום על ידי הוועדה המחוזית היום היא הדוגמא הטובה ביותר לדרך בה ניתן לקדם חזון זה בעוצמה רבה".
 
יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב, ערן ניצן הוסיף: "התוכנית היא תוצאה של תהליך ארוך שכלל מאות שעות ישיבות עם העירייה, דיון בעשרות התנגדויות וניסוח של כללים חדשניים של התחדשות המאפשרים ליישם תכנית מורכבת זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה