נדל"ן ותשתיות

באטמן גרסת המציאות: בית עם מערות נטיפים סודיות למכירה

בית בן ארבעה חדרים בסן אנטוניו, ארצות הברית, מוצא למכירה ב-865 אלף דולר. אבל למה שנראה כמו בית אמריקאי טיפוסי - יש מערות נטיפים סודיות ומרשימות במיוחד שהתגלו בסיפור יוצא דופן
מערכת ice | 
מערת נטיפים (צילום JB Goodwin Realtors)
בית בן ארבעה חדרים בסן אנטוניו, ארצות הברית, מוצא למכירה ב-865 אלף דולר. אבל למה שנראה כמו בית אמריקאי טיפוסי - יש מקום אחד שגורם לו להתבלט הרבה יותר מהשאר. בבית ישנה מערת נטיפים ענקית. 
במודעה על המכירה של הבית על ידי 'JB Goodwin' נדל"ן נכתב: "האם אתה אוהב מערות נטיפים טבעיות? אם כן, תסתכל על נכס מיוחד במינו, דמוי פארק. הנכס שחובה לראות מתהדר במערה משלו".
 
ההיסטוריה של איך המערה הזו הגיעה להיות חלק מהבית היא אפילו יותר מעניינת. "המערה התגלתה בשנת 2004, כאשר הבעלים פינו את הקרקע לבנייה הבית", אמרו בעלי הבית ל"ניו יורק פוסט". הבעלים הבחינו באוויר קריר שהגיע מחור קטן באדמה. "בדיקת לחץ רוח גילתה מערה שעשויה להיות בגודל של הבית", נכתב בהודעה.
 
עד 2011, חברת של חפירת יצרה כניסה למערה והפכה את המנהרה באורך 15 רגל לניתנת להליכה. בינתיים, חור נוסף של שלושה מטר ברצפה הוביל לגילוי של חדר נמוך יותר וגדול יותר. מערות טקסס באזור נעות בין 100,000 ל-2 מיליון שנים. המערה הזאת ספציפית נוצרה על ידי תזוזה בקרקע שגרמה לקריסה ויצירת הפתח. 
"בזמן מסוים המערה הייתה מאוכלסת על ידי עטלפים, אבל מאוחר יותר נסגרה הכניסה שלהם". צילומי הבית התגלגלו ברשתות החברתיות והפכו לוויראליים במיוחד אחרי שגולשים רבים נדהמו מהדמיון לסרט באטמן. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה