נדל"ן ותשתיות

גיטריסט פינק פלויד ימכור את אחוזתו ב-15 מיליון פאונד

דיוויד גילמור ואשתו, הסופרת פולי סמסון, החליטו למכור את מקום מפלט שבנו לעצמם בשטח של יותר מ-2400 מטר מרובע על חוף הים בהשראת בית המרחץ המקורי מהמאה ה-19
מערכת ice | 
ביתו של דייוויד גילמור למכירה
הגיטריסט והזמר של פינק פלויד, דיוויד גילמור, ואשתו, הסופרת פולי סמסון, החליטו למכור את ביתם שנבנה בהזמנה אישית בהוב, עיירת נופש על חוף הים באיסט סאסקס, אנגליה, תמורת 15 מיליון ליש"ט (יותר מ-18 מיליון דולר). 
הבית נבנה בהזמנה אישית על שטח של כמעט 8,000 רגל מרובע (יותר מ-2400 מטר מרובע). משכן חוף הים מציע נופים מרחיקי לכת של התעלה האנגלית, כמו גם גישה מהירה למים. חדר שינה עם אח ואזור משרדים. חדר שינה במפלס עליון. החצר עוצבה על ידי מעצבת הגנים האנגלית ארבלה לנוקס-בויד.
מבנה מושקע ושלם עם קוטג', אולפן הקלטות וחניה בשפע, הבית ממוקם לאורך King's Esplanade וליד החוף, ומציע נוף לים פתוח לדרום, על פי פרי פרס, מייסד פרדס, הלונדוני -ייעוץ נכסים מבוסס. הנכס אמור לצאת לשוק בשבוע הקרוב בערך, אמר.
משכן חוף הים מציע נופים מרחיקי לכת של התעלה האנגלית, כמו גם גישה מהירה למים.
"לפעמים אנחנו קופצים מעבר לחוף עם החכות שלנו, או קוטפים כמה עשבי תיבול מהגן", אמרו מר גילמור בן ה-76 ואשתו בת ה-60, בהצהרה משותפת. "חמש דקות מהים לפה!"
מר גילמור הצטרף לפינק פלויד ב-1967, והופיע באלבומים כמו "The Dark Side of the Moon" (1973) ו-"The Wall" (1979). הוא גם מופיע כאמן סולו, והוא מעורב בכמה גורמים סביבתיים. אשתו שיתפה פעולה עם פינק פלויד במספר שירים, והרומן האחרון שלה, "תיאטרון לחלמים" (2020), היה ברשימת רבי המכר של סאנדיי טיימס. הם נישאו ב-1994.
 
על פי הדיווחים, הנכס נמסר לבני הזוג ב-2015 על ידי היזם סירוס טאגאן, שסורבו בהיתרי תכנון במספר הזדמנויות, על פי כתבה ב"גרדיאן" באותה תקופה.
באותו זמן היה במקום בית מרחץ מהמאה ה-19. הוא נהרס ב-2018, וקב גרביטו ברוהן, שותף מייסד של משרד האדריכלים Pilbrow & Partners, הובא לתכנן את הבית. המשרד קיבל השראה מבית המרחץ.
בנוסף, אריחי קרמיקה מזוגגים שהיו במקור חלק מאחת הבריכות "נשמרו במקום ושוחזרו כרקע" לחצר, לפי אתר Pilbrow & Partners. מעצבת הגנים האנגלית ארבלה לנוקס-בויד עמדה מאחורי הגינון.
בתכנית הקומה הפתוחה דלתות לחצר, היוצרות מרחב פנימי-חוץ למשפחה בקיץ. המשרד גם מיקסם את הצפיות על ידי יצירת פריסה בצורת L.
"חדר השינה הראשי, עם נוף לים לכל הכיוונים, הוא מקום יפהפה ממנו ניתן לצפות בזריחה והשקיעה מעבר לים", המשיכו בני הזוג. "כשאתה מתעורר בבוקר, הנוף הוא תמיד הפתעה: הים והשמיים אף פעם לא אותו דבר. בלילה, זה משכר לראות מהמיטה את הירח המשתקף במים".
מתקנים אחרים כוללים ריצוף עץ וחימום תת רצפתי בכל רחבי הארץ, תקרות וקירות גבס מלוטשים, אש פתוחה בוערת בולי עץ והפעלת גז ושלל תכונות קיימות ובית חכם, כולל מערכת כניסה לדלת בשלט רחוק עם גישה ביומטרית לטביעת אצבע, רישום אמר.
יש גם קוטג' אירוח ואולפן הקלטות חדיש, שהוסב מסטודיו של אמן ויקטוריאני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה