נדל"ן ותשתיות

פרויקט הבניה של "שתית" קיבל היתר וצפוי לצאת לדרך בקרוב

במסגרת העבודות על הפרויקט ייבנו 21 יחידות דיור במגוון סגנונות בנייה, וישווקו במחירים של החל מ- 3.35 מיליון שקלים
מערכת ice | 
אתר בניה
חברת "שתית" הודיעה היום (שני) כי קיבלה היתר בניה לפרויקט אורנית (Oranit) בקרית טבעון. מדובר על פרויקט של 21 יח"ד, הכוללים קוטג'ים דו מפלסיים ופנטהאוז, סך הכל 3 יחידות דיור בכל קומפלקס. הקוטג' בגודל 172 מ"ר, דו מפלסי עם תקרות גבוהות, 5-6 חדרים, עם גינה של כ- 160 מ"ר, כולל הכנה לג'קוזי, מחסן 6 מ"ר ושתי חניות. הפנטהאוז בגודל של 162 מ"ר, יחיד בקומה עם מעלית פרטית ומרפסת של כ- 80 מ"ר, עם הכנה לג'קוזי. מחירים החל מ- 3.35 מיליון שקלים.
  
חברת "שתית" מקבוצת ש. שטרית בע"מ, הוקמה לפני 35 שנים, ולה מגוון רחב של סיווגים קבלניים בלתי מוגבלים לבנייה, פיתוח וגשרים. החברה רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן ISO 9001. בעשור האחרון, ביצעה הקבוצה למעלה מ-450 פרויקטים ברחבי הארץ הכוללים: בניה ציבורית וקבלית, ייזום פרויקטים, התחדשות עירונית ועוד.
 
לדברי שלום שטרית מבעלי החברה: "שכונת צל אורנים היא כיום השכונה המבוקשת ביותר בצפון אחרי שנים בהן הישוב הפסטורלי והיוקרתי קריית טבעון סבל מהגירה שלילית של תושבים, סוף סוף מתקיים היפוך מגמה והישוב נהנה בשנתיים האחרונות מביקושים ומדמוגרפיה חיובית, וזאת בזכות שכונת "בצל אורנים" ,השכונה החדשה אשר נבנית למרגלות הישוב, במיקום האסטרטגי והנוח ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה