נדל"ן ותשתיות

"לא השכיר דירה בגלל שאין לנו וי כחול בוואטסאפ"

מיכל  לוברבום, כתבת "חי בלילה", נדהמה לגלות מדוע בעל דירה לא הסכים להשכיר לה את דירתו: "הוא אמר לנו באופן ברור שהוא לא מעוניין להשכיר דירה לזוג שאין להם וי כחול בוואטסאפ. זה הזוי, זה נשמע לא אמין. התגובה הראשונה שלנו הייתה פשוט לצחוק מרוב שזה מופרך"
מערכת ice |  2
דירה בצפון הישן בתל אביב (צילום צילום מסך)
לא פעם אנחנו שומעים על סיפורים הזויים למדי של בעלי דירות שלא מוכנים להשכיר דירות מסיבות כאלו ואחרות. אבל לאחרונה פורסם ב-N12 כי מיכל  לוברבום, כתבת "חי בלילה", שמתעסקת בעצמה בנושאים הללו, חוותה על בשרה את אחד מהסיפורים ההזויים ביותר שיצא לנו לשמוע.
"אני ובן הזוג שלי מחפשים דירה בתל אביב", סיפרה הכתבת בחדשות 12.  "מצאנו דירה שמוצאת חן בעינינו ופנינו לבעלי הדירה בכדי לשמוע עוד פרטים ולקבוע איתו לראות אותה. בהתחלה התכתבנו בוואטסאפ, עוד לפני שראינו אותו ואת הדירה, הוא הרים אלינו טלפון ואמר לנו שהוא לא מעוניין להשכיר לנו אותה".
 
היא המשיכה: "הופתענו. אנחנו אנשים נורמטיביים, עובדים ומשלמים חשבונות - אז מה הסיבה? הוא אמר לנו 'אני לא מרוצה מהרגלי השימוש שלכם בוואטסאפ'. לא הבנו על מה מדובר. אולי לא היינו זמינים, אולי אמרנו משהו שלא מתאים לו. ניסינו להתעמק ולהבין והוא אמר לנו באופן ברור שהוא לא מעוניין להשכיר דירה לזוג שאין להם וי כחול בוואטסאפ. זה הזוי, זה נשמע לא אמין. התגובה הראשונה שלנו הייתה פשוט לצחוק מרוב שזה מופרך".
 
וברבום צייצה את המקרה בטוויטר והוא הפך לוויראלי ברשת. "המון אנשים הזדהו עם זה, זאת נהייתה משימה בלתי אפשרית. עד שלא תהיה אכיפה או פיקוח על השוק הזה נמשיך להביא לפה סיפורים הזויים כאלה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא צודק. מי שאין לו וי, יש לו סיבה חשודה. (ל"ת)
    אלי 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    האמת הוא צודק! (ל"ת)
    ממממ 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור