נדל"ן ותשתיות

עיר חדשה תוקם בישראל וזינוק במחירי הדירות: השבוע בנדל"ן

היכן יוקם ישוב שיכיל כ-10,000 תושבים? הצרות של רוכשי הדירות, הדרמה במעון ראש הממשלה, גוגל מסתערת על תל אביב עם עסקת ענק של מיליארד שקל, הקפאת פרויקטים של תמ"א 38 בגוש דן, כך משפיעה הפשיעה בדרום על מחירי הנדל"ן והמשבר בשוק הנדל"ן החרדי: אלו הן ידיעות השבוע בנדל"ן
מערכת ice |  5
הדמיות של התוכנית (צילום דירה להשכיר)
כמדי שבוע, אנחנו מרכזים לכם את כל הידיעות הכי חמות והעסקאות הגדולות ביותר שהיו השבוע בנדל"ן ב-ice.
מחיר היעדר המשילות: כך משפיעה הפשיעה בדרום על הנדל"ן: מחקר חדש מראה כי הפשיעה הגואה ביישובי דרום הארץ משפיעה גם על מחירי הנדל"ן - בעיקר בערים הגדולות הקרובות יחסית לכפרים וליישובים בדואים. לכתבה המלאה לחצו כאן.
משבר בדיור? הוקפאה בניית עשרות אלפי דירות בגוש דן: בתום שלושה חודשים של דיונים, המועצה הארצית לתכנון ולבנייה הודיעה היום (שלישי) כי החליטה להקפיא באופן מידי עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית סביב תחנות המטרו באזור גוש דןץ המשמעות: עשרות אלפי דירות פוטנציאליות להיבנות בגוש דן לא ייבנו. לכתבה המלאה לחצו כאן.
גוגל מסתערת על תל-אביב: עסקת ענק של מיליארד שקל: ענקית הטכנולוגיה עוזבת את מגדל אלקטרה הישן ותעביר את אלפי עובדיה למגדל יוקרתי כמה מטרים משם בעסקה עם סכום מפלצתי של 105 מיליון שקל לשנה לחוזה שכירות של עשור. לכתבה המלאה לחצו כאן.
 
נתניהו לא חוזר לבלפור? הדרמה במעון ראש הממשלה נחשפת: השיפוצים במעון ראש הממשלה בבלפור לא צפויים להיגמר בשנה וחצי הקרובים, משפחת נתניהו תישאר בדירה בירושלים. לכתבה המלאה לחצו כאן.
רוכשי הדירות בצרות: האם מחירי הנדל"ן רק ימשיכו לזנק? רצף העלאות הריבית של בנק ישראל שהחל בחודש מרץ הביא חתך ב-20% את היקף הבניה של דירות חדשות. האם מדובר בצעד שיגרום למחירים להמשיך לעלות? לכתבה המלאה לחצו כאן.
עיר חדשה בישראל: היכן יוקם היישוב שיכיל כ-10,000 תושבים? החלו העבודות על הקמת היישוב דרור שצפוי לאכלס כ-10,000 תושבים. היישוב הוא חלק מחבל הארץ החדש "קדמת נגב" המוקם בימים אלה ועובר בין מספר רשויות בהן בני שמעון, מיתר ומועצה אזורית תמר. רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור: "מתרגשים כשאנחנו רואים שאפשר להפריח את הנגב ולפתור את האתגרים הגדולים בישראל". לכתבה המלאה לחצו כאן.
משבר הנדל"ן החרדי: המחירים לדירות החדשות באלעד שוברים שיאים: אפי קפיטל נדל"ן זכתה במכרז ל-136 דירות באלעד בסכום של כ-102 מיליון שקל; ההערכות הן שדירות 3 חדרים בשוק החופשי יימכרו בסכום של החל מ-2 מיליון שקל; "פערי ההיצע והביקוש חריפים יותר בציבור החרדי". לכתבה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עיר חדשה תוקם בגן החיות של גנחה בצומת מנחה. לך אל המדבר (ל"ת)
    וואי וואי 11/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מתי מקימים עיר לציבור הערבי?
    סקרן 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש משבר הדיור במגזר הערבי . מתי מתייחסים לזה ?
    סגור
  • 3.
    איך בכתבה אחת מדברים על ירידת מחירים בנגב בגלל הבדואים
    אחמד אל תראבין 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והיעדר משילות, וגם על הקמת עיר חדשה ליד מיתר? מי יבנה שם עם הפרוטקשן? מי יגור שם כשהדרכים לא בטוחות?
    סגור
  • 2.
    לא מצליחים למכור. אין כמעט מכירות, (ל"ת)
    חיים 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    לא שוברים שיאים ולא כלום
    מי הכתב? 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש מגמת ירידת מחירים וכל הארץ והיא תלך ותעצים אין אפשרות לציבור לרכוש דירות במחירים לא הגיוניים נקודה
    סגור