נדל"ן ותשתיות

סיטיקון של G City מכרה נכסים בנורבגיה ב-121 מיליון אירו

חברת הבת סיטיקון של G City חתמה על הסכם למכירת שני נכסים בנורבגיה תמורת כ- 430 מיליון שקל. מתחילת השנה מכרה 4 נכסים בשווי כולל של קרוב למיליארד שקל
מערכת ice | 
גזית גלוב, סיטיקון (צילום ויקיפדיה, Magma Images, freepik)
סיטיקון חברת הבת של ג'י סיטי הפועלת בצפון אירופה, חתמה על הסכם למכירת שני נכסים שאינם נכסי ליבה בנורבגיה תמורת כ-1,250 מיליון קורונה נורבגית (כ-121 מיליון אירו).
מחיר המכירה ברוטו נמוך בכ-2.5% מהשווי בספרים של יום 31 בדצמבר, 2021. סיטיקון תמכור את שני הנכסים בעיר הורטן ופורסגרון בנורבגיה ל- Scala Eiendom AS והעסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי בשנת 2022. הנכסים הנמכרים חופשיים מכל שעבוד או חוב.
 
זו המכירה השנייה של סיטיקון השנה בנורבגיה, לאחר השלמת מכירת שני נכסים בתמורה לכ-154.4 מיליון אירו מוקדם יותר השנה בהתאם למחיר בספרים.
עסקה זו, יחד עם מכירות נכסים בהיקף של כ-920 מיליון שקל בשנת 2022, בהנחה ממוצעת של כ-1.9% על מחירי הנכסים בספרים ב- G City Europe, מאששות את שווי נכסי הקבוצה באירופה ומהוות חלק מהתכנית האסטרטגית של הקבוצה למיקוד בנכסים סופר אורבניים, מכירת נכסים שאינם נכסי ליבה ולהפחתת מינוף הקבוצה.
G City הנה חברת נדל"ן גלובאלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, מגורים ומשרדים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות. נכון לספטמבר הקבוצה מחזיקה ומנהלת 100 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ- 2.3 מיליון מ"ר בשווי של כ-36 מיליארד שקל.
באחרונה פרסמה סיטיקון את דו"ח הרבעון השלישי, לפיו שכר הדירה הממוצע למ"ר עלה בתקופה בכ-1.0 אירו ועמד על 23.6 אירו למ"ר, ושיעור התפוסה במסחר עמד על כ-94.9% בסוף ספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה