נדל"ן ותשתיות

ברק רוזן: מאמין שהמחיר הממוצע בשדה דב יהיה 70 אלף שקל למ"ר

ישראל קנדה שהסתערה על פרוייקט שדה דב היוקרתי נמצאת בתקופה מאתגרת לאחרונה, והבעלים ברק רוזן רומז בכנס משקיעים כי גם אם ימכור בשדה דב במחירי נמוכים מ-70 אלף שקל למ"ר, הרווחים מהפרויקט יהיו יפים
מערכת ice |  4
ברק רוזן ואסי טוכמאייר (צילום יחצ, פלאש 90)
פרוייקט הנדל"ן המעניין ביותר בישראל שנמצא בצפון תל אביב בשדה דב על הים, במקום נמל התעופה, שהוביל למאבק בין הקבלנים בישראל על הזכות לבנות יחידות דיור במה שהיה נראה כרווח דרמטי עבורם - התברר כעסקה הרבה פחות אטרקטיבית במה שחשבו.
אם עד היום זה היה בגדר מספרים ושמועות, הבעלים של "ישראל קנדה" שחווה תקופה מאתגרת חושף הכול ואומר בכנס משקיעים כי גם אם דירות הפרויקט יימכרו ב-60 אלף שקל למ"א, עדיין הפרויקט יהיה רווחי עבורו, וזאת בשל המחיר בו רכשה קנדה ישראל את הקרקע ונחשב לנמוך ביחס למתחרים.
 
כזכור, באוגוסט 2021 המכרז הראשון בשדה דב (תכנית אשכול) נסגר בהצלחה: 4 זוכים  הוכרזו על ידי ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל במכרז למגורים ושטחי מסחר בשכונה הירוקה והמבוקשת - "שכונת אשכול". מדובר על אחד המכרזים המשמעותיים במרכז הארץ, בשטח כולל של כ- 340 דונם בצפון העיר תל אביב – יפו. בין הזוכים: ישראל קנדה של ברק רוזן ואסי טוכמאייר שרכשו קרקע של 4.7 דונם בתמורה ל-1.25 מיליארד והקמת 480 דירות.
בכנס משקיעים שנערך בשבוע שעבר בכינוס חברות בבורסה שארגנה גלברט כהנא, יחד עם בכירים נוספים אמר רוזן כי השיווק לדירות יתחיל ביום העצמאות והוא מאמין שהמחיר הממוצע לדירה ישקף 70 אלף שקל למ"רמה שיניב רווח של 800 מיליון שקל. ונכון להיום מאמין רוזן כי יוכל למכור את כל הפרוייקט תוך 4 שנים והוסיף עוד כי גם אם ימכור דירות לפי 63-64 אלף שקל - ירוויחו בחברה כ-300 עד 400 מיליון שקל, וזה בגלל המחיר הנמוך יחסית בו רכשה קנדה ישראל את הקרקע.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קשה להאמין למילה שלהם.. משקרים לקונים חופשי חופשי. (ל"ת)
    שקרן חבר של שקרן 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    גם אם ימכור בפחות עדיין ירוויח מלא
    גם 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה חברים הסיכום של הנדלן בארץ..חזירות בחסות המדינה של חברות הנדלן. הלוואי שילמדו לקח פעם אחת אחריי כל הבלאגן שעשו בשוק כדי לעשוק את הציבור.
    סגור
  • 2.
    בהצלחה בניפוח מחירים חיי בסרט החולה נגמרה
    מישהה 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנתיים בכל אופן
    סגור
  • 1.
    מטר בניה? 20 אלף!
    גאון 02/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך בדיוק?70 אלף? ומי קונה עוד 5 שנים במחיר זה אלה ב ב40 לכל היותר! ראו הבנקים הקבלנים והעולם....
    סגור