נדל"ן ותשתיות

בראד פיט מפסיד מיליונים: בכמה מכר את האחוזה בלוס אנג'לס?

השחקן המוערך מוכר את ביתו מזה 30 שנה, שבינתיים העלה במחירו בעשרות מיליונים בפער של כ-7 מיליון דולר מהמחיר המקורי שביקש ויסתפק ב-33 מיליון דולר בלבד
מערכת ice | 
בראד פיט (צילום אינסטגרם/ בראד פיט)

בראד פיט חיפש להכניס לכיסו סכום צנוע ממכירת ביתו בלוס אנג'לס, בו התגורר במשך 30 שנה. לאחרונה השחקן המוערך רשם את הנכס תמורת 38.3 מיליון דולר יותר ממה ששילם במקור. השחקן זוכה האוסקר רשם מתחת לרדאר את הנכס הממוקם בשכונת לוס פליז בעיר תמורת כ-40 מיליון דולר, על פי מקור נדל"ן שאישר את הידיעה למגזין פיפל. אך בסופו של דבר הוא נאלץ לוותר על סכום גדול כדי להגיע להשלמת העסקה.

על פי הדיווחים בארצות הברית, פיט מכר את הבית ב-33 מיליון דולר בלבד, כ-7 מיליון דולר פחות מהמחיר שרצה לקבל. פיט רכש את הבית במקור ב-1994 תמורת 1.7 מיליון דולר מהשחקנית קסנדרה פיטרסון. על פי הדיווחים, זה גם המקום שבו כתב ג'ימי הנדריקס את “May This Be Love” וכיום הוא מתגאה בשכנים כמו ג'ובאני ריביסי ורוני מארה, לפי אתר DIRT.
 



במהלך השנים הבאות רכש פיט שני נכסים סמוכים במטרה להרחיב את השטח עוד יותר. זמן קצר לאחר שנפגש עם גרושתו לעתיד אנג'לינה ג'ולי ב-2005, הוא רכש עוד שני מגרשים צמודים. השחקן המשיך והמיר את כל השטח הנוסף הזה לבריכת שחייה חיצונית גדולה, מגרש טניס פרטי ופארק סקייטים, לפי Architectural Digest. האחוזה מרובת המבנים שוכנת על 1.9 דונם של אדמה וכוללת בית ראשי בשטח של כ-2000 מ"ר שנבנה ב-1915 עם שישה חדרי שינה ושבעה חדרי רחצה, לפי וראייטי. הרחבה של המתחם הזה היא גם חלקית הסיבה שכוכב הסרט החדש "בבילון" מחפש למכור. 

לפני פרידתם ב-2016, בית לוס פליז הוא המקום שבו גידלו פיט וג'ולי את ששת ילדיהם, מדוקס בן ה-21, פאקס בן ה-19, זהרה בת ה-18, שילה בת ה-16, והתאומות בנות 14 נוקס וויויאן. למעשה, בראיון ל-GQ ב-2017, השחקן התייחס לנכס כ"בית הילדות" של ילדיו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה