נדל"ן ותשתיות

אם תרצו אין זו HaGaDa: פרויקט הנדל"ן יוצא לדרך

פרויקט HaGaDa יוצא לדרך. ב-30.4.23 צפוי מתחם הבניינים ברחוב בני דן 68-70 בתל־אביב להיהרס והמתחם החדש צפוי להיבנות בתוך כשלוש שנים
מערכת ice |  1
פרויקט HaGada בצפון הישן של תל אביב. הדמיה: סנאפשוט
ב-30.4.23 תתקיים יריית הפתיחה לפרויקט HaGaDa של חברת פרשקובסקי במתחם הבניינים ברחוב בני דן 68 ו-70 בתל־אביב על הגדה בפארק הירקון. החל מהשעה 15:00 יחל אירוע הריסת המתחם לטובת הבנייה של הפרויקט החדש.
במסגרת פרויקט HaGaDa של פרשקובסקי, פונו 2 המבנים ברחובות בני דן 68 ו-70 בתל־אביב על 55 דירותיהן אשר ייהרסו באירוע, ובמקומם תבנה החברה ארבעה מבנים מודרניים בני שבע קומות, בצורת האות ח' הכוללים בסך הכול 106 דירות עם חניון קונבנציונלי ורגיל עם שפע חניות לדיירים.
 
בפרויקט HaGaDa יבנו תמהיל מגוון של דירות, החל מדירות שני חדרים ועד לדירות בנות חמישה חדרים ומרפסות בגדלים שונים. כמו כן, יוצעו דירות גן ייחודיות עם חצרות במגוון גדלים ומיני פנטהאוזים בשטחים של 110 מ"ר ועד 240 מ"ר.
על תכנון הפרויקט מופקד משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף, ועם קבלת היתר הבנייה ותחילת העבודות, הצפי לאכלוס הפרויקט עומד על כשלוש שנים.
"השורה התחתונה ברורה", מסכמים בחברת פרשקובסקי, "פרויקט HaGaDa מספק חווית מגורים מודרנית, הרמונית ושלמה, הממזגת בין חיי קהילה, תרבות, פנאים ואיכות חיים - וכל זאת בבנייה מוקפת ואקסקלוסיבית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרך נהדרת להפסיד המון כסף במהירות (ל"ת)
    שריפת כספים 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור