עסקי ספורט

בדרך להריסה? זה הייעוד החדש של אצטדיון רמת גן

במשך עשרות שנים אצטדיון רמת גן זוהה עם נבחרת ישראל בכדורגל, אך בשנים האחרונות הוא איבד מיוקרתו. יוזמה חדשה תביא מופעי ענק לאצטדיון
מערכת ice |  1
אצטדיון רמת גן (צילום ויקיפדיה)
במשך עשרות שנים אצטדיון רמת גן אירח את משחקי נבחרת ישראל בכדורגל וזכורים לא מעט רגעי שמחה ועצב שליוו את אוהדי הכדורגל בישראל. בשנים האחרונות האצטדיון אינו רשאי לארח אפילו משחקי ליגת העל ויכול לארח רק את משחקי הליגה הלאומית.
השימוש ההולך ופוחת באצטדיון, הנמצא במיקום אסטרטגי ליד פארק הירקון וקניון איילון, גרם לכך שעלו קולות להרוס אותו ולנצל את השטח האטרקטיבי. העיתונאי זוהר צלח ממאקו מדווח כי הריסת האצטדיון לא על הפרק, אך כן מיועד לו הסבה מעניינת במיוחד.
 
על פי הפרסום, כבר החל מחודש הבא האצטדיון והמתחם עצמו צפוי לעבור מתיחת פנים ולארח מסיבות ופסטיבלים בהשתתפות אלפי בליינים. האצטדיון שבימי השיא שלו הכיל כמעט 50 אלף צופים, יוכל לאכלס אפילו מספר רב יותר של משתתפים באירועי ענק בהשתתפות אמנים בינלאומיים.
בידיעה במאקו צוטט גורם שטען על האצטדיון ש"לא נראה שהוא ייהרס בקרוב. יש אירוע סגור לעצמאות הקרוב והכוונה היא לארח שם אירועים לפחות עד אמצע השנה הבאה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להבנתי החוגגים במסיבות יחגגו על הדשא ולא ביציעים
    שחמט 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכזכור רובם סגורים לשימוש מטעמי בטיחות מלבד המערבי. בעמידה על הדשא יורשו כ15,000 חוגגים במקסימום וממש לא כמו קיבולת האצטדיון המלאה. וגם בהופעות הענק בעבר לא נכחו מעל 50,000 צופים במקסימום בישיבה ביציעים ועל הדשא
    סגור