עסקי ספורט

ערן זהבי OUT: נבחרת ישראל חושפת מי שווה יותר

בשבת זה קורה. נבחרת ישראל בכדורגל תתחיל במסע לעבר אליפות אירופה 2024 והמספרים נחשפים: מי השחקן "השווה" ביותר בנבחרת?
מערכת ice | 
מדי נבחרת ישראל (צילום רפי דלויה)
נבחרת ישראל בכדורגל תפתח ביום שבת את המסע לעבר אליפות אירופה 2024 במשחק ביתי נגד קוסובו. אז בעוד היו לא מעט דיבורים סביב הזימונים (ערן זהבי, דיא סבע), הנבחרת מוכרחה לנצח את קוסובו הנחשבת נחותה על הנייר מהנבחרת הישראלית.
דרך טובה להציג את הפייבוריטיות של נבחרת ישראל היא דרך השוואת שווי שחקני נבחרת ישראל לעומת הנבחרת של קוסובו. על פי אתר Transfermarkt, ישראל מדורגת במקום ה-55 (לעומת 76 בדירוג של פיפ"א) עם שווי של 57.55 מיליון יורו, קוסובו מדורגים רק במקום ה-95 (לעומת 107 בדירוג של פיפ"א) עם שווי סגל של 11.33 מיליון יורו.
 
אז מיהם השחקנים בעלי השווי הגבוה ביותר בנבחרת הישראלית? כצפוי, שחקנה של פולהאם האנגלית מנור סולומון הנמצא בכושר נפלא הוא בעל השווי הגבוה ביותר עם 18 מיליון יורו. מיד אחריו נמצא עוד תוצר של מחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה – ליאל עבדה מסלטיק הסקוטית ששווה 7 מיליון יורו.
המלפפון הלוהט של חודש ינואר, אוסקר גלוך, שנמכר לרד בול זלצבורג האוסטרית תמורת 7 מיליון יורו, שווה על פי האתר 4.5 מיליון יורו ונמצא במקום השלישי, מיד אחרי שון ויסמן מגרנדה הספרדית (5 מיליון יורו).
השחקן הראשון שאינו ליגיונר, הוא השוער דניאל פרץ ממכבי תל אביב עם שווי שוק של 2.5 מיליון יורו. בעשרת השחקנים בעלי השווי הגבוה ביותר נמצאים רק שני שחקנים המשחקים בליגת העל (דולב חזיזה ופרץ עצמו) והשאר משחקים בליגות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה