נדל"ן ותשתיות

הישראלים נוהרים לפורטוגל: זה הפרויקט החדש והיוקרתי שייבנה

קבוצת יורופה משיקה פרויקט מגורים בלב שכונת 'בונפים' בפורטו, פורטוגל. בפרויקט ייבנו 24 יח"ד מעוצבות ברמה גבוהה עם מגוון של דירות 2 ו-3 חדרים ודירות גן במחיר של כ-4,800 אירו למ"ר

מערכת ice | 
העיר פורטו (צילום istock)
לא סתם הישראלים בורחים לפורטוגל: חברת השקעות יורופה נדל''ן, משיקה את  פרויקט Residences Celta, פרויקט מגורים חדש בעיר הנמל פורטו, בירת צפון פורטוגל. העיר, בנויה על גבעות ולה הרבה מורדות ועליות. היא שוכנת על גדת נהר הדוארו ולה נופים קסומים של שדות וכרמים. בנוסף, העיר מלאה בסמטאות ציוריות מקסימות. 
פרויקט Celta Residences הינו פרויקט בוטיק בעיצוב פורטוגלי היסטורי ייחודי המשלב בנייה מודרנית, הכולל 24 דירות יוקרה עם תמהיל מגוון של דירות 2,3 חדרים, ודירות גן. לפרויקט חניה תת קרקעית וגינה פרטית ייעודית עבור דיירי הפרויקט.
המחירים משתנים ותלויים בגדלי הדירות. לדוגמא, דירת שני חדרים נמכרת החל מ- 270 אלף אירו (הון עצמי כ- 85 אלף אירו) ודירת שלושה חדרים כולל מרפסת, נמכרת במחיר של החל מ- 385,000 אירו (הון עצמי כ- 110 אלף אירו). פרויקט Celta Residences מתאפיין ברמת גימור גבוהה ומפרט עשיר, לרבות מוצרי חשמל ומיזוג אויר. 
 
נהירת הישראלים לפורטוגל החלה לפני כמה שנים, עם חקיקת חוק האזרחות שאִפשר לצאצאי יהודים של מגורשי ספרד ופורטוגל לקבל אזרחות. לפני כמה חודשים, השלטונות במדינה החליטו לעצור את מתן האזרחויות ואף החמירו את הקריטריונים לקבלתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה