מדדים ומחקרים

רמי לוי, אושר עד או יש חסד: איפה תשלמו הכי יקר?

ביש חסד עלות הסל השבוע 483.30 שקלים, ירידה של 80 אגורות מהסל בשבוע שעבר ועל כן זה עדיין הסל הזול בישראל, רמי לוי חזר למקום השני על חשבון אושר עד. ומי הרשת היקרה ביותר?
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
המעקב של רדיו 'קול חי' נמשך עם בדיקת סל המוצרים השבועית. פעם נוספת, יש חסד מבית שופרסל, שומרת על התואר הרשת הזולה ביותר, כאשר רמי לוי חוזר למקום השני אחרי שסיים מקום אחד מתחת בשבוע שעבר.
רשת אושר רושמת ירידה ומי שנשארה רשת הקמעונאות היקרה גם השבוע היא שוק מהדרין, עם עליה של 6 שקלים וחצי במחיר ששוב מציבים אותה במקום האחרון. העיתונאי צבי טסלר בתכנית המוקד הציבורי  עקב אחרי המחירים ולפי נתוני פרייסז, ביש חסד עלות הסל השבוע 483.30 שקלים, ירידה של 80 אגורות מהסל בשבוע שעבר ועל כן זה עדיין הסל הזול בישראל.

רמי לוי שיפר עמדות וחוזר למקום השני עם 495 שקלים ועשרים אגורות. ירידה של 6 שקלים ועשרה משבוע שעבר. באושר עד הסל עולה השבוע 508 שקלים וחצי. ירידה של שני שקלים משבוע שעבר.
והרשת היקרה גם השבוע היא שוק מהדרין עם עלות של 551 שקלים ושמונים וחמש אגורות. עליה של 6 שקלים וחצי מהבדיקה בשבוע שעבר. הפער בין מחיר הסל ברשת הזולה והיקרה עומד השבוע על 68 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה