מדדים ומחקרים

אזורים Living מסכמת רבעון: הכנסות בשווי 15 מיליון שקל

אזורים Living מסכמת רבעון מוצלח: ההכנסות גדלו לכ-15 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2024. החברה עברה לרווח תפעולי של כ-705 אלף שקל לעומת הפסד של 4.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice | 
מנכ"ל Living, ערן ענבים (צילום ליאור גרונדמן, shutterstock)
קרן הריט אזורים Living, העוסקת בדיור להשכרה ארוכת טווח, מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2024 עם רווח תפעולי של כ-705 אלף שקל, לעומת הפסד של 4.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה מדמי שכירות, אחזקה וניהול הנכסים ברבעון הראשון של 2024 רשמו עלייה קלה והסתכמו בכ-14.94 מיליון שקל, ה-NOI עלה ל-13.859 מיליון שקל, ההון המיוחס לבעלי המניות עומד נכון ל-31.03.2024 על סך של כ-1.029 מיליארד שקל. הוצאות המימון נטו צומצמו במחצית לכ-8.4 מיליון שקל ובעקבות ירידה בשווי הוגן של נכסים בהיקף של כ-8.8 מיליון שקל (בעקבות התאמת היוון עלויות מימון לפרויקטים בהקמה) רשמה החברה הפסד נקי של כ-7.7 מיליון שקל.
 
ערן ענבים, מנכ"ל Living: "אני שמח לעדכן כי אנחנו ממשיכים בפועלינו להשבחה וקידום הנכסים שלנו, לצד מאמצים משמעותיים לקדם את האסטרטגיה שגובשה מתוך מטרה ברורה  להציף ערך לבעלי המניות ולהתקדם בפעילות העסקית. חלק מיישום מהלכים אלו ניתן לראות בדוחות שאנחנו מפרסמים היום המצביעים על ירידה משמעותית בהוצאות המימון, גידול בהכנסות ומעבר לרווח תפעולי לראשונה. מהלך משמעותי נוסף עליו אנחנו מודיעים היום הוא הורדת דמי הניהול תוך שאנחנו קשובים לבעלי המניות המוסדיים שלנו".
ענבים, המשיך בדבריו ומסר: "במקביל, אנו פועלים לצמצום המאזן, בחינת המשך הקטנת החוב וביצוע מהלכים עסקיים להקטנת הפורטפוליו שבהקמה, שיפור הנזילות והגדלת היכולת לקדם את הקמת הפרויקטים בייזום. באשר לדמי הניהול החלטנו להוריד אותם בצורה משמעותית ובאופן רטרואקטיבי, מה שיגרום לחסכון של כ- 2.3 מיליון שקל של דמי ניהול ברבעון הראשון והחיסכון השנתי המשוער צפוי לעמוד על כ- 10 מיליון שקל. דמי הניהול ירדו ממדרגות של כ-0.75% דמי ניהול לכ-0.45% הפחתה של כ-40% בדמי הניהול. אנו רואים שגם בתקופה המאתגרת שעוברת עלינו, כמדינה, כחברה וכאזרחים, פתרונות הדיור לטווח ארוך חווים ביקושים קשיחים. אנו בתקווה לימים שקטים יותר ולהתייצבות במישור הביטחוני והכלכלי שיובילו גם לסביבת ריבית נוחה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה