מדדים ומחקרים
רמי לוי מאכזב בענק: זה מה שעשה לעומת המתחרים
לפי דו"ח דירוג מניות הקמעונאות לחודש מאי, הרשת שרשמה את העלייה החדה ביותר הייתה יוחננוף שהמנייה שלה טיפסה ב-11.75%. ויקטורי זינקה ב-10.19% כאשר רמי לוי ושופרסל הרחק מאחור
חודש מאי הציג מגמת התאוששות משמעותית במניות ענף הקמעונאות, עם זינוק ניכר לעומת חודש אפריל שהיה אפילו טוב ממרץ. חגים לא היו בחודש שעבר אבל דוחות רבעוניים היו גם היו. אז מי סחף את המשקיעים שלו בבורסה למספרים הכי יפים?
לפי דו"ח דירוג מניות הקמעונאות לחודש מאי, הרשת שרשמה את העלייה החדה ביותר הייתה יוחננוף שהמנייה שלה טיפסה ב-11.75%. ויקטורי זינקה ב-10.19% כאשר טיב טעם שהוליכה את החודש הקודם סיימה הפעם רק במקום השלישי, עם תשואה חודשית של 6.32%.
למרבה ההפתעה שופרסל למרות ד'וח רבעון נהדר סיימה רביעית עם 5.16% ואחרונה חביבה אחריה דורגה רשת רמי לוי עם תשואה של 5.07% בלבד. הנתונים הנוכחיים מהווים שינוי כיוון חיובי לעומת חודש אפריל, שבו נרשמו עליות קלות בלבד
.
עוד ב-
על פי הדוחות הכספיים לרבעון האחרון שפרסמו רשתות המזון המרכזיות – רמי לוי, קרפור, יוחננוף, טיב טעם, שופרסל וויקטורי – נרשמה עלייה מרשימה של 45% ברווח התפעולי המצרפי, שהסתכם בכ-2 מיליארד שקל. הרווח הנקי של הרשתות הללו יותר הוכפל, והגיע לכ-1.2 מיליארד שקל – עלייה חדה של 112% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.עליה ברווחיםבבון שלא מבין 06/2025/01הגב לתגובה זו0 0ואחר כך שואלים על יוקר המחיה. עליה ברווחים, וזה לא חגים ולא בטיח. בקיצור:כל רשתות השיווק, גנבים ורמאים. מעלים מחירים. דרושה חקירה של ההגבלים העסקיים לבדוק אם אין כאן תיאום עמדות בין בעלי הרשתות, ולו בקריצה. כשהאחד מעלה, ויש לו לקוחות קבועים או שבויים, אז גם השני מעלה. וכך מתחילה מפולת הדומינו. רק בכיוון ההפוך….סגור
-
1.בהשקעות לא מסתכלים על חודש אחד. רבעון לפחות ורצוי שנה+ (ל"ת)ישראלי 06/2025/01הגב לתגובה זו0 0סגור



