מדדים ומחקרים

מצעד הניתוקים של החודש: סלקום שברה שיא, ומה קרה עם פרטנר?

הוט היא קבוצת התקשורת שממנה ביקשו להתנתק הכי הרבה לקוחות. מאות אנשים לקראת סוף החודש ביקשו להתנתק מ-"אייס תקשורת חכמה". האם המהלך של סלקום משומר החומות השפיע? 
אביחי דלאל |  10
נתק אותי (צילום Pixabay)
חודש מאי האחרון היה מלא באירועים מעניינים ביניהם המבצע הצבאי של שומר החומות והקרבה של הצרכנים למסכים. אתר ice בשיתוף פעולה עם אתר "נתק אותי" המלווה לקוחות המעוניינים להתנתק מחברות התקשורת.
על  פי חברת "נתק אותי", חודש מאי 2021 ייזכר בעיקר עבור חברת סלקום ששברה שיא בכמות הניתוקים בפרק זמן כל כך קצר. כמות ניתוקים בחודש העולה על סך כמות הניתוקים שסלקום מקבלת ברבעון שלם. למעלה מ-1000 בקשות לניתוק. בחודש ממוצע מתנתקים מחברת סלקום דרך אתר "נתק אותי" בין 300 ל 400 צרכנים.
כזכור, בעקבות שביתת עובדים שהוכרזה בחברת סלקום שמטרתה הייתה עבור דו קיום ושיווין בחברה בין ערבים ליהודים, שביתה שהתקיימה במקביל לשביתה שנערכה במגזר הערבי, התעוררו תגובות רבות ופרסומים של מוביל דעת ברשת כנגד החברה והמהלך שבחרה לעשות. מבחינת הצרכנים, חברת סלקום הגדולה בחרה צד בעימות. מה שגרם לנהירה המונית להתנתק מהחברה מכלל שירותיה.
בנוסף לבקשות לניתוק שנשלחו מאתרים "נתק אותי" ו"נתקו", אל מערכת אתר נתק אותי התקבלו מאות שיחות טלפוניות של צרכנים המעוניינים לנתק את המנוי ובכל מחיר. זה המשיך לאורך מספר ימים בחודש מאי.
שינוי נוסף שחוו החודש באתר "נתק אותי" היא כמות בקשות הניתוק שנשלחה לחברת פרטנר. ירידה חדה בכמות המתנתקים ושיפור מערך שירות הלקוחות בחברה עם 0 תלונות צרכנים במהלך חודש מאי.  תלונות צרכנים רבות החלו להגיע למערכת נתק אותי כנגד חברת "אייס תקשורת חכמה" לקראת סוף חודש מאי עם מאות בקשות לניתוק שנשלחו בפרק זמן של מספר ימים בודדים ועדיין ממשיכים להישלח.
על פי "נתק אותי" התקבלו תלונות נגד "אייס תקשורת חכמה" בגין הפסקת שירותי האינטרנט בפתאומיות אצל הצרכנים, חיובים גבוהים בחשבוניות הצרכן ולא על פי מה שסוכם, אי ניתוק המנוי לאחר שליחת בקשה לניתוק, אין מענה אצל שירות הלקוחות או המחלקה הטכנית בחברה לאחר המתנה של שעות על הקו.
למערכת האתר התקבלו המון תלונות צרכנים בנוגע לעלויות מחירי חבילות הסיבים האופטיים אצל חברות בזק והוט. אמנם נפתחה "תחרות" בעולם האינטרנט בישראל עם כניסתן של בזק והוט לתחרות על הלקוחות בסיבים האופטיים אבל אין כאן באמת תחרות אם דורשים מהצרכנים מאות שקלים עבור התקנה ביתית של הסיבים האופטיים. מה שניתן בחינם אצל חברות פרטנר וסלקום. מאכזב מאוד עבור הצרכנים שחיכו וציפו לכניסתן של חברות נוספות ואולי הוזלה בעלות חבילת האינטרנט.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    החברה הכי משתלמת והכי טובה היום היא...
    חולסלולרי 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    W e 4 g יש להם: רשת עם קליטה מצויינת שירות מצוין מחירים נוחים
    סגור
  • 7.
    הוט
    מאיר 06/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לנו לטעות גונבים אותנו בהוט חברה שצריך להוקיע אנשים זועקים לרקיע הם פשוט נוכלים ברמות אוהבים את כולם לרמות כדאי שתתערב המדינה ואפילו עוד השנה יוציאו להם צו סגירה והרבה תלונות במשטרה על נוכלות והטעייה ולא לשכוח מה היה כשהמנכל הוזמן לכנסת כל המדינה מאוד כועסת על החברה המגעילה רק מזיקה לא מועילה שמה הוא הוט שזה גם חם ויברח לו כל חכם
    סגור
  • 6.
    נציג
    עמנואל 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אני נציג פרטנר אשמח שתצטרפו ,מחיר ושירות ללא תחרות 0547876296 עמנואל
    סגור
  • 5.
    אני יתנתקתי מסלקום פרטנר והוט גנבים אני מקווה שחברת פלפ (ל"ת)
    רפאל אשר אברהם 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מה עם פלאפון? (ל"ת)
    סקרן 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    תפסיקו לעסיק ערבים
    דוד 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    יהיה לכם הרבה עבודה ביום שתפסיקו לשלם לערביםף
    סגור
  • 2.
    למי שלא יודע אנלימיטד זה הוט
    אלי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם בשירות
    סגור
  • לא מדויק
    בן 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנלימיטד שייכת בעיקר לחברת חשמל עם 30% מהחברה ואחריה סלקום, הוט ועוד חברה לא מוכרת עם 23.3% כל אחת, זה ממש מוצג באתר שלהם.
    סגור
  • זה סלקום.. (ל"ת)
    סלקום 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אין
    רפי 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כבלים אופטיים או צלחות לווין בפרטנר או בסלקום עם נשענות על תשתית אינטרנטית של הוט ויס הם לא אומרים לך את זה בפירסומים אבל שאתה בא לעשות איתם עסק אז הם אומרים לך..
    סגור