מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: זה השיר ישראלי החדש שנכנס לחמשת הגדולים

רן דנקר ועדן חסון ממשיכים לככב בשירים הכי מואזנים בספוטיפיי בשבוע החולף, כאשר הפעם הצטרף זמר ישראלי שדחק את הלהיט "astronaut in the ocean" של הראפר האוסטרלי מאסקד וולף החוצה. בולטים בהיעדרם: עדן בן זקן ועומר אדם
מערכת ice |  1
ספוטיפיי דירוג (צילום אילוסטרציה freepik)
אפליקציית המוזיקה הדיגיטלית העולמית, ספוטיפיי, חושפת עבור ice את השירים הכי מושמעים בישראל, כאשר גם בשבוע הזה מי שמוביל את הדירוג הוא רן דנקר עם השיר "בית משוגעים".
משתמשי ספוטיפיי ממשיכים להכתיר את "בית משוגעים", כאשר בדירוג יוטיוב בשבוע החולף, הלהיט  שנכתב והולחן על ידי דנקר, רון ביטון וג'ורדי מגיע רק למקום הרביעי עם 729 אלף צפיות. באופן מפתיע, מי שכבשה את הדירוג ביוטיוב: עדן בן זקן עם השיר "מועבט" - כלל לא בחמישייה הפותחת של ספוטיפיי.
במקום השני בדירוג ספוטיפיי הגיע השיר "good 4 u" של הזמרת הצעירה בת ה-18 אוליביה רודריגו, במקום השלישי MONTERO (Call Me By Your Name) של ליל נאז X בן ה-22, עם הלהיט שיצא במרץ השנה, ובמקום הרביעי: עדן חסון עם "גדל לי קצת זקן", שגם יצא במרץ השנה וממשיך לככב ברשימת השירים המושמעים בארץ.
הרביעייה השבוע נשארה באותם דירוגים כמו בשבוע החולף, כאשר הפעם רביב כנר דוחק את השיר "astronaut in the ocean" של הראפר האוסטרלי מאסקד וולף ונכנס לטופ 5 עם השיר "רסיסים" שיצא ביולי שנה שעברה. 
בחמישיית ספוטיפיי היחידי שנכנס גם בדירוג יוטיוב מבין השירים הישראלים הוא, כאמור, רן דנקר, כאשר שאר השירים הישראלים הכי מושמעים ביוטיוב בשבוע החולף  הם "מועבט" של עדן בן זקן עם 944 אלף צפיות, "ברחובות של תל אביב" של הכוכבת עם 930 אלף צפיות, "פרצופים" של עומר אדם במקום השלישי עם 752 אלף צפיות, "בית משוגעים" של רן דנקר עם 729 אלף צפיות, ובמקום החמישי: "ככה בלי שלום" של שרית חדד עם 700 אלף צפיות בשבוע החולף.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלוף עובדים עליכם
    שקר 06/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נתוני ספוטיפיי ישראל אז אל תטשטשו את הקהל יש כל כך הרבה שמצליחים יותר בעולםמואתם עדיין תקועים בחור הקטן שלכם וזורעים חול בעיני המקומיים
    סגור