מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: האם סטטיק ובן אל עקפו את נועה קירל?

ספוטיפיי חושפת עבור ice את חמשת השירים המושמעים ביותר בקרב המאזינים בישראל, והפעם: סטטיק ובן אל יחד עם נטע ברזילי נכנסים לראשונה לרשימה המכובדת. האם עקפו את הלהיט של הקיץ של נועה קירל ואילן פלד?
מערכת ice |  3
סטטיק ובן אל (צילום Michael Tumarkin)
שינוי דרמטי בדירוג ספוטיפיי השבוע, בעקבות רשימת חמשת השירים המושמעים ביותר על ידי משתמשי ספוטיפיי בישראל שנחשפים עבור ice על ידי אפליקציית המוזיקה העולמית.
שלושת המקומות הראשונים השבוע נשארו כשהיו, כאשר במקום הראשון הלהיט של נועה קירל ואילן פלד "טרילילי טרללה" ניצב בראש השירים המושמעים ביותר על ידי מאזיני ספוטיפיי בישראל. הפעם הנתון דומה גם לדירוג היוטיוב השבועי - שם זכה הלהיט בשבוע האחרון ל-1.1 מיליון צפיות והוא ניצב במקום הראשון גם ביוטיוב.
במקום השני והשלישי אין שינויים, והלהיט Beggin' של Måneskin שיצא באמצע החודש שעבר נשאר במקום השני, ואחריו דן דנקר שממשיך לככב בחמישייה והפעם מהמקום השלישי. עדן חסון שהיה שבוע שעבר במקום הרביעי יורד למקום החמישי ומדיח את אוליביה רודריגו לטובת השיר החדש של סטטיק ובן אל שיחד עם נטע יצרו את הלהיט "אפס מאמץ".
באופן מפתיע, ברשימת ספוטיפיי כבר כמה שבועות לא נמצאים שני הלהיטים של עדן בן זקן: "מועבט" ו-"ברחובות של תל אביב" שמככבים בדירוג השבועי ביוטיוב כבר כמה שבועות. הלהיט החדש של נועה קירל "Please Don’t Suck" שיצא ביום רביעי האחרון, נמצא במקום השני בדירוג היוטיוב השבועי עם 815 אלף צפיות, אך בקרב מאזיני ספוטיפיי השיר עדיין לא נכנס לטופ 5.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוזיקה מצוינת יש ברדיו הישראלי up2dance
    רדיומן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    up2dance.com או באפליקציות הרדיו תרשמו up2dance radio
    סגור
  • 2.
    טרילילי טרללה - השיר הכי גרוע מקום המדינה (ל"ת)
    דן 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    מוזיקה פח לצערי. תם עידן מוזיקת איכות בישראל. (ל"ת)
    מוישלה 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור