דיגיטל וטק

דירוג ספוטיפיי: הדחה בצמרת, האם עומר אדם נכנס לרשימה?

שיר שרק לאחרונה נדחק אל מחוץ לחמישייה הפותחת חוזר אליה בסערה, וכמה שירים אחרים בצמרת משנים מקום. אילו אמנים ישראלים שזוכים לפופולאריות ביוטיוב פחות מצליחים בספוטיפיי?
מערכת ice | 
ספוטיפיי דירוג (צילום אילוסטרציה freepik)
אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי, ממשיכה לחשוף באמצעות ice את מצעד השירים המואזנים ביותר בישראל, ובראשה ניצבים, זה שבוע שני ברצף, נועה קירל ואילן פלד עם שיר הגאווה "טרילילי טרללה".
אחרי שניצחה את האירוויזיון האחרון, מנצחת להקת מונסקין האיטלקית גם את רן דנקר, ואחרי שבשבוע שעבר נכנסה היישר למקום השלישי עם שירה Beggin’, השבוע היא עולה למקום השני, בעוד שירו של דנקר, "בית משוגעים", נדחק למקום השלישי.
במקום הרביעי קאמבק מפתיע לעדן חסון עם "גדל לי קצת זקן", שבשבוע שעבר הודח מהחמישייה הפותחת אך עתה חוזר אליה.
ובמקום החמישי נמצאת אוליביה רודריגו עם good4u, שמצליחה לשרוד בצמרת זמן רב יותר מהשיר הלועזי שעקף אותה זמנית לפני שבועיים – Montero (Call Me By Your Name) של ליל נאס אקס.
גם השבוע יש הבדלים משמעותיים בין הצמרת שמציגה ספוטיפיי לזו שמציגה יוטיוב: אמנם, המקום הראשון זהה בשתיהן, וגם רן דנקר מאכלס בשתיהן את המקום השלישי – אך לפי יוטיוב, במקומות השני והרביעי נמצאת עדן בן זקן עם השירים "מועבט" ו"ברחובות של תל אביב", ובמקום החמישי עומר אדם עם "פרצופים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה