מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עדן חסון עולה מקום בשירים המושמעים ביותר

רן דנקר ממשיך להוביל את רשימת השירים המושמעים ביותר בספוטיפיי בישראל, ויחד עם עדן חסון ורביב כנר - הם השירים הישראלים היחידים בצמרת. עדן חסון עולה למקום ה-3 ודוחק את אוליביה רודריגו
מערכת ice | 
ספוטיפיי דירוג (צילום אילוסטרציה freepik)
אפליקציית המוסיקה העולמית, ספוטיפיי, חושפת עבור ice את חמשת השירים המושמעים ביותר במהלך השבוע בישראל. לאחר הדרמה בשבוע שעבר, עם כניסת "רסיסים" של רביב כנר על חשבון  הראפר האוסטרלי מאסקד וולף, רשימת השירים נשארה כמות שהיא, רק עם תזוזה בתוך הדירוג עצמו.
באופן מפתיע, בשבועות האחרונים השירים המושמעים בספוטיפיי אינם תואמים את דירוג היוטיוב השבועי. על פי דירוג יוטיוב השבועי, בשני המקומות הראשונים נמצאת עדן בן זקן עם השירים "מועבט" (885 אלף צפיות) ו-"ברחובות תל אביב" (833 אלף צפיות), ובמקום השלישי: "פרצופים" של עומר אדם (744 אלף צפיות). אבל בדירוג ספוטיפיי: עדן בן זקן ועומר אדם כלל לא בחמישייה. כך, גם נועה קירל ואילן פלד שפרצו שמדורגים במקום החמישי (655 אלף צפיות) ולא נמצאים בחמישיית ספוטיפיי.
היחידי שמשותף לשני הדירוגים הוא רן דנקר עם "בית משוגעים" שבדירוג יוטיוב השבועי במקום הרביעי (713 אלף צפיות) ומככב בשבועות האחרונים במקום הראשון בדירוג ספוטיפיי. 
השינויים השבוע: עדן בן חסון עם הלהיט שיצא במרץ השנה, עולה למקום השלישי על חשבון השיר "good 4 u" של הזמרת הצעירה בת ה-18 אוליביה רודריגו, ורביב כנר שנכנס שבוע שעבר לטופ 5 שומר על מקומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה