מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: זה השיר המפתיע שהשתלט על הצמרת

כניסה מפתיעה מאוד לצמרת מביאה איתה לראשונה מצב שבו שירים ישראלים מהווים מיעוט מהשירים הפופולאריים ביותר בקרב המשתמשים העבריים בשירות המוזיקה הגדול בעולם
יאיר מור | 
דירוג ספוטיפיי (צילום freepik ,unsplash)
שירים חדשים זה פאסה: השיר שכובש כרגע את כל אפליקציות המוזיקה הוא כמעט בן שנתיים, והשבוע הוא נכנס גם לחמישייה המובילה של האפליקציה הגדולה בתחום, ספוטיפיי, שכמדי שבוע חושפת באופן בלעדי עבור אתר ice את רשימת השירים המובילים בקרב המשתמשים הישראליים שלה.
השיר הזה הוא "Love Nwantiti" של CKay הניגרי – שיר שיצא ב-2019 וגרסת הרמיקס שלו, יחד עם ג'ובוי וקואמי יוג'ין, יצאה בתחילת 2020. בחודש האחרון הוא התפוצץ שוב, בעקבות אושיות אינסטגרם וטיקטוק שהפכו אותו לוויראלי בסרטונים הקצרים ברשתות החברתיות הללו, וכך הוא מצא את עצמו בשבוע החולף במקום החמישי ברשימת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי בישראל.
שאר החמישייה של ספוטיפיי נשארה ללא שינוי מהשבוע הקודם: במקום הראשון נמצאים ליל נאז X וג'ק הארלו עם השיר "Industry Baby", במקום השני "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי עם נטע ברזילי, במקום השלישי "Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר ובמקום הרביעי "חצי דפוק" של עומר אדם.
מעניין לציין כי לראשונה בחצי השנה בה אנו עוקבים אחר החמישייה המובילה בספוטיפיי, רוב החמישייה מאוישת על ידי שירים מחו"ל.
בנוסף, החמישייה הזו היא הפעם הראשונה בה ספוטיפיי ויוטיוב מציגות שלושה שירים זהים במקומות כמעט זהים: לפי הרשימה העדכנית של יוטיוב, "אפס מאמץ" ו"חצי דפוק" נמצאים באותם מקומות כמו בספוטיפיי, ואילו "Love Nwantiti" נמצא במקום הראשון מזה שבוע שני ברצף. שני השירים הלועזיים האחרים ברשימה של ספוטיפיי נמצאים במקומות 7 ו-18, בסדר הפוך מזה שבו הם מופיעים בספוטיפיי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה