מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: מי הצליח להתקרב משמעותית לעומר אדם?

ההובלה של עומר אדם כאמן המואזן בישראל מאוימת, וסטטיק ובן-אל עומדים לאבד את המקום שאליו הידרדרו לאחר שזמרת אחרת עקפה אותם. השירים והאמנים המואזנים ביותר ביוטיוב
יאיר מור | 
עומר אדם, יוטיוב (צילום פלאש 90/ דוד כהן, unsplash)
עומר אדם הוא האמן המואזן ביותר על ידי משתמשי יוטיוב בישראל מזה כחודש – אבל נראה שזה עשוי להשתנות באחד מהשבועיים הקרובים, אם מסתכלים על ההפרש בינו לבין אייל גולן, שנמצא במקום השני. השבוע הצטמצם ההפרש ביניהם לפחות מחצי מיליון האזנות בפעם הראשונה מזה כשלושה שבועות, לאחר שמספר ההאזנות השבועי של אדם ירד ב-7.4%, לעומת גולן שספג ירידה של חצי אחוז בלבד.
עם זאת, בדירוג עצמו אין הבדל: אחרי אדם וגולן עדיין נמצאים עדן בן זקן במקום השלישי, לאחר שבשבוע שעבר עקפה את סטטיק ובן-אל תבורי והורידה אותם למקום הרביעי, ובמקום החמישי עדן חסון. מעניין לציין שגם סטטיק ובן-אל ספגו ירידה משמעותית במספר ההאזנות השבועי, ועתה נראה כי הם עלולים לאבד אפילו את המקום הרביעי לטובת חסון בשבוע הבא.
ברשימת השירים המואזנים ביותר על ידי משתמשי יוטיוב בישראל גם אין שינויים משמעותיים השבוע: Love Nwantiti, הלהיט מ-2020 שכבש את טיקטוק, עדיין במקום הראשון, אם כי מספר ההאזנות השבועיות שלו ירד במעט יותר מאחוז; במקום השני עדיין נמצאים סטטיק ובן-אל יחד עם נטע ברזילי והשיר "אפס מאמץ", אך סופגים ירידה של כמעט 20% במספר ההאזנות; במקום השלישי "סחרחורת" ו"בדד" בביצוע החי של עומר אדם וטונה במקום הרביעי "חצי דפוק" של אדם, שגם הוא סופג ירידה של כ-20% בהאזנות; ובמקום החמישי "ממתק" של עדן בן זקן, שגם הוא יורד בקרוב ל-20%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה