מדדים ומחקרים

משחק הדיונון מתפוצצת בנטפליקס: זה השיא ששברה

משחקי הדיונון הגיעה ל-111 מיליון צופים צמאז השקת הסדרה לפני מספר שבועות. הסדרה עלתה לראש המצעדים בנטפליקס ב-94 מדינות. שירות הסטרימינג החליט לרכוש השנה זכויות לסדרות דרום קוריאניות ב-500 מיליון דולר
מערכת ice |  1
משחקי הדיונון (צילום flickr)
משחק הדיונון הפכה לסדרה הפופולרית ביותר של נטפליקס אי פעם, עם 111 מיליון צופים מאז הופעת הבכורה שלה בנטפליקס לפני פחות מארבעה שבועות, כך נמסר משירותי הסטרימינג.
הלהיט העולמי חסר התקדים מציג עולם דיסטופי בו אנשים קשי יום מתייצבים זה מול זה במשחקי ילדים מסורתיים. בעוד שהמנצח יכול להרוויח מיליונים במזומן, שחקנים מפסידים נהרגים.
התפוצה ברחבי העולם מפה לאוזן, במיוחד באמצעות הרשתות החברתיות, הובילו לכף שהסדרה עלתה בראש מצעדי נטפליקס ביותר מ -80 מדינות. הדרמה הדרום קוריאנית הפכה לסנסציה עבור נטפליקס.  "משחק הדיונון הגיעה רשמית ל -111 מיליון מעריצים - מה שהופך אותה לסדרה הגדולה ביותר שלנו אי פעם!" צייצו בדף הטוויטר הרשמי של נטפליקס.
לשם השוואה, ברידג'רטון הגיעה ל -82 מיליון משקי בית בהופעת הבכורה, באמצעות המדד הפנימי של נטפליקס הכולל כל חשבון שצפה בפרק במשך שתי דקות לפחות. ההצלחה של משחק הדיונון מעצימה את ההשפעה הדרום-קוריאנית ההולכת וגוברת על התרבות העולמית, בעקבות דמויי להקת ה- BTS והסרט Parasite שזכה באוסקר.
זוהי גם ההצלחה של נטפליקס לייצר יותר תוכן בינלאומי ולא אנגלי. הופעת הבכורה השלישית הנצפית ביותר של הסטרימר בסדרה, למשל, היא לופין בשפה הצרפתית. נטפליקס מציעה את משחק הדיונון בגרסאות מדובבות ובכתוביות במספר שפות, ומרחיבה את הקהל הפוטנציאלי שלה.
בפברואר, פלטפורמת הסטרימינג הפופולרית ביותר בעולם הכריזה על תוכניות להוציא השנה 500 מיליון דולר בלבד על סדרות וסרטים שהופקו בדרום קוריאה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב מאוד! סדרה מצויינת
    456 10/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחכים לעונה 2!
    סגור