מדדים ומחקרים

הרעידה, הנפילה, והחדש של נועה קירל – מי ניצח?

נועה קירל חשפה חבר חדש, שני חברי כנסת הלכו מכות בבית חולים, האדמה רעדה וצעיר נהרג בנסיבות טרגיות במיוחד – מה הכי עניין את הישראלים? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
נועה קירל (צילום ערן לוי)
מחזור החדשות אתמול היה עמוס במיוחד, והדבר ניכר מרשימת החיפושים החמים של ישראלים בגוגל. במקום הראשון נמצאת רעידת האדמה שאירעה בבוקר בים התיכון סמוך ליוון והורגשה בעוצמה פחותה ברחבי הארץ.
ליגת האלופות, שבמסגרתה שיחקו אמש ריאל מדריד, פריס סן ז'רמן וליברפול, נמצאת במקום השני בעברית ובמקום הרביעי באנגלית. כאשר הקבוצה שמשחקה עניין את הישראלים יותר מהאחרים היא ריאל מדריד, שהיגעה למקום השישי, בעוד פריס סן ז'רמן מסתפקת במקום התשיעי בראשי התיבות הלועזיים והעשירי בשמה המלא בעברית – אך סה"כ, עם בין 7,000 ל-15,000 חיפושים, בהחלט ייתכן כי עקפה במצטבר את ריאל מדריד עם בין 5,000 ל-10,000 חיפושים.
התקרית הטרגית שבה נפל איש הצוות יוגב כהן ז"ל מהכדור הפורח שהפעיל, נמצאת במקומות השלישי וה-13.
במקום החמישי נמצאת הפועל תל אביב, שניצחה את בית"ר ירושלים 0:1 (לה פמיליה, אגב, הגיעה למקום ה-11).
למקום השביעי הגיעה נועה קירל, שאתמול נחשפה זהותו של בן זוגה החדש.
שחקן עירוני נהריה בליגה הלאומית בכדורסל, תומר כהן, שהצטיין אתמול במשחקה של קבוצתו מול עירוני קריית אתא, נמצא במקום השמיני.
פרט מעניין במיוחד הוא מה שלא הצליח להיכנס לעשירייה: התקרית במהלכה היכה ח"כ איימן עודה את ח"כ איתמר בן גביר בבית החולים קפלן ברחובות נמצאת רק במקום ה-12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה