מדדים ומחקרים

התמונה המסתורית שהשתלטה על הרשת: מה קרה לילדים?

הילדים השתלטו אתמול על הרשת בלי הסבר, בכל השפות והמדינות. מה הסיבה לכך? וגם: אילו קבוצות כדורגל אהודות משתרכות הרחק אחרי כל היתר? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
ילדים (צילום freepik)
סמליל (לוגו) מנוע החיפוש של גוגל התחלף אתמול בכזה שמצויר בגיר על מדרכה, וגרם לאמוני גולשים לנסות לברר מה הסיבה לשינוי החמוד. התוצאה: החיפושים אחר "יום הילד" בעברית ו"Children’s Day" באנגלית – שהופעלו על ידי הלחיצה על ה"דודל" – תפשו את המקומות הראשון והשני בטבלת החיפושים של ישראלים בגוגל, עם מספר כולל של בין 250,000 ל-600,000.
 
באופן מעניין, למרות ש"יום הילד", שהועלה לראשונה כרעיון בארה"ב במאה ה-19 ונחקק בתאריך הנוכחי שלו על ידי האו"ם בשנות ה-50 של המאה ה-20, אמור להיות מועד בינלאומי, ה"דודל" שלו הוצג אך ורק במדינות צפון אפריקה (מרוקו, אלג'יריה, לוב ומצרים), קניה, סעודיה, עומאן, עיראק, ירדן וישראל.
רוב המקומות האחרים בטבלה נתפשו, כמו בכל סופ"ש, על ידי כדורגל, כאשר ברצלונה במקום השלישי (בעברית) והעשירי (באנגלית), פרמייר ליג במקום הרביעי (באנגלית), מנצ'סטר יונייטד במקום החמישי, המשחק שלה מול ווטפורד במקום השישי, ליברפול במקום השביעי ופאריס סאן ז'רמן במקומות 8 (בראשי תיבות באנגלית) ו-11 (בעברית). מי שלא הצליחו להתברג בעשירייה הראשונה הן צ'לסי, שלמרות נצחונה 0:3 על לסטר הגיעה בקושי למקום ה-15 והאחרון בטבלה, וריאל מדריד, שהסתפקה במקום ה-13 – מה שלא מפליא, בהתחשב בעובדה שלא שיחקה אתמול, אך היום היא ככל הנראה תהיה במקום גבוה לקראת משחקה הערב.
האדם היחיד בעשירייה הראשונה הוא יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, שלא מפסיק לככב בכותרות גם כאשר הוא אינו עושה שום דבר ראוי לתשומת לב מיוחדת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה