מדדים ומחקרים

מי הישראלי שעקף אתמול את ספיידרמן?

הטריילר השני לסרט הבא בכיכובו של גיבור העל האהוב נחשף אתמול ולפי הדיווחים כלל בטעות ספוילר ענק לעלילה שלו - אבל זה לא השתווה לרמת העניין שעורר ישראלי שעלה לכותרות בניסיון להיעלם מהן | החיפושים החמים בגוגל
מערכת ice | 
ספיידרמן (צילום Giri Trisanto/ flickr)
חיים ולדר, הסופר החרדי המוכר מסדרת הספרים הפופולארית "ילדים מספרים על עצמם", הפך אתמול לאדם הכי מחופש על ידי ישראלים במנוע החיפוש של גוגל, לאחר שהודיע כי הוא משעה את עצמו מכל פעילות ציבורית. הסיבה היא תחקיר שפורסם בעיתון "הארץ" לפני כשבוע, ולפיו לכאורה הוא ניצל מינית נערות במשך שנים ארוכות – מה שהביא להשעייתו מתחנת הרדיו החרדית "קול חי", הסרת ספריו מהמדפים במספר חנויות ודרישה מצד העיתון "יתד נאמן" כי הוא ישעה את עצמו – או שיפוטר.
 
הסקרנות סביב הסופר החרדי גרמה לשמו להיות מחופש בערך פי עשרה מהחיפוש החם הבא בטבלה של גוגל – ספיידרמן, גיבור העל האהוב שאתמול נחשף הטריילר השני לסרט הבא בכיכובו שחושף לכאורה טוויסט אדיר בעלילת הסרט. העובדה הזו הביאה את שמו של גיבור העל בעברית למקום השני בטבלה, ואת שם הסרט המלא באנגלית למקום החמישי.
במקום השלישי נמצא הכדורסלן הישראלי דני אבדיה, שזכה השבוע לתשבחות מפליגות בפודקאסט שעוסק בקבוצת ה-NBA בה הוא משחק, וושינגטון וויזארדס.
איש העסקים קובי מימון, שמתגרש אחרי כעשר שנות נישואים ושלושה ילדים, נמצא במקום הרביעי.
למקום השישי הגיע הארי פוטר, כוכב סדרת הספרים והסרטים באותו שם שחוגגת כעת 20 שנה ליציאת הסרט הראשון ומתאחדת לספיישל מיוחד – ללא הסופרת, שמוחרמת על ידי הוליווד בשל דעותיה.
דני רופ, שחזר אתמול לתוכנית הבוקר ברשת 13 והתנצל על התקרית שבעקבותיה הושעה, הגיע למקום השביעי.
במקום השמיני מניית צים, שעולה וזוכה להתעניינות בזכות משבר שרשרת האספקה העולמית שהופכת את חברות הספנות לעסק רווחי יותר בכל יום שעובר.
ובמקום התשיעי והאחרון לאתמול נמצא גיא הוכמן, שטס לאיסטנבול לצלם את ארמונו של ארדואן לאחר שפוסט בו התחייב לעשות זאת הגיע לרף הלייקים שקבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה