מדדים ומחקרים

זו המניה שכל הישראלים רצו להשקיע בה אתמול

חברה שכמעט אף אחד לא שמע עליה עד הזמן האחרון הפכה להשקעה החמה ביותר בבורסה, וישראלים רבים קופצים על העגלה. וגם: מי הזמר שאשתו הצליחה לדחוף אותו לצמרת? החיפושים החמים בגוגל

יאיר מור | 
מניות (צילום pixabay)
העבריין יצחק אברג'יל, שהגדיר את עצמו לפני כשניים וחצי עשורים בראיון לטלוויזיה כ"אסיר שהתפקח בכלא" ואתמול הורשע בניהול ארגון פשע ובשורה של מעשי רצח אכזריים, היה האדם המחופש ביותר בישראל אתמול, כך לפי רשימת החיפושים החמים שמפרסמת גוגל.
 
הכדורסלן דני אבדיה, שמככב ב-NBA וזכה השבוע למחמאות מפליגות בפודקאסט הספורט Locked on Wizards שמסקר את קבוצתו, וושינגטון וויזארדס, הגיע למקום השני, והקבוצה הופיעה במקום השישי.
למקום השלישי הגיע הזמר אייל גולן, לאחר ששמו עלה שוב לכותרות בעקבות התרחבות פרשיית "משחקי חברה" בה היה מעורב והתגובה ההזויה של אשתו, דניאל גרינברג, שרמזה כי התקשורת מתנכלת לבעלה מכיוון שהחשוד המפורסם האחר בפלילים, בנימין נתניהו, כבר אינו ראש ממשלה ואינו מושך את אותה תשומת לב.
כתב חדשות 13 ברוך קרא, שהותקף מחוץ לבית המשפט כאשר הגיע לסקר את משפט נתניהו, נמצא במקום הרביעי.
למקום החמישי הגיעה מניית יצרנית הטנדר החשמלי ריביאן, שכפי שדיווחנו אתמול זינקה מאז ההנפקה שלה בשבוע שעבר פי שניים, וכעת מאיימת לעקוף בקרוב את טויוטה כיצרנית הרכב בעלת שווי השוק השני בגודלו בעולם, אחרי טסלה של אילון מאסק.
ולמקום השביעי והאחרון לאתמול הגיע קייל ריטנהאוס, הנער האמריקאי שהועמד לדין על רצח לאחר שירה במפגיני Black Lives Matter בעיר קנוסה שבוויסקונסין שתקפו אותו כאשר הגיע לסייע להגן על עסקים מקומיים מפני שריפה וביזה. אתמול הסתיים המשפט והמושבעים החלו בדיוניהם לקביעת גורלו של הצעיר, אך בינתיים לא הגיעו להסכמה, וצפויים להמשיך בדיונים היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה