מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: הקאמבק שהדיח את אליעד נחום

אחרי שבועיים בצמרת, שני זמרים ותיקים הצליחו לעקוף את הזמר הצעיר ואחד מהם אפילו איים על מעמדו של אייל גולן כזמר המושמע בישראל. ובינתיים, שני אמנים בינלאומיים עשו קאמבק. מיהם?
יאיר מור | 
אליעד הצטרף לדה סאונד (צילום ערן לוי)
שני זמרים יחד נדרשו כדי להדיח את השיר ששלט בצמרת ההשמעות בתחנות הרדיו בישראל במשך שבועיים, אבל בסוף זה קרה: שיתוף הפעולה בין שלומי שבת ורותם כהן, "גם אם טעיתי", כבש את המקום הראשון במצעד ההשמעות ברדיו, כך לפי הנתונים השבועיים של חברת המעקב מדיה-פורסט לשבוע שהסתיים אמש (מוצ"ש). "אין מאושר ממני" של אליעד ירד למקום השני.
 
במקום השלישי נמצא בניה ברבי עם "עד שזה נגמר", שעולה שלב אחד, ואחריו שמעון בוסקילה עם "הלילה שלך", שיורד שני מקומות מהשני לרביעי. במקום החמישי דורך עדן חסון עם "מדליקה לי הכל", ואילו "באתי להציל אותך" של אגם בוחבוט ירד מהמקום השלישי לשישי.
אדל, שבשבוע האחרון נמצאת בקאמבק היסטרי באפליקציות המוזיקה כפי שראינו מוקדם יותר בדירוגים של ספוטיפיי ויוטיוב, עושה קאמבק גם ברדיו הישראלי, וחוזרת למקום הראשון בשבוע השישי שלה בטבלה עם "Easy On Me", שזוכה להפרש הגדול ביותר בהשמעות בין שעות היום והלילה – כמעט פי שניים ביום. אחריה נמצא פארוקו עם "פפאס" שיורד שלב אחד, אלטון ג'ון ודואה ליפה ברמיקס ל"Cold Heart" שיורד גם הוא שלב אחד, "Shivers" של אד שירן שגם הוא עושה סוג של קאמבק, עם עליה מהמקום השמיני לרביעי, ודה קיד לרוי עם ג'סטין ביבר ב"Stay" שיורד מקום אחד לחמישי.
ברשימת האמנים המואזנים בישראל עדיין שולט אייל גולן, אך אחריו, בהפרש זעום, נמצא שלומי שבת, שקופץ מהמקום העשירי לשני. במקום השלישי עומר אדם שיורד שלב אחד, ואחריו שרית חדד שיורדת מקום אחד ודודו אהרון שדורך במקום החמישי.
וברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר שולטת להקת קווין, בזכות יום השנה ה-30 למותו של הסולן האגדי פרדי מרקיורי והדיבור הבלתי פוסק על התביעה מצד תסריטאי הסרט אודות הלהקה נגד חברת ההפקה שלטענתו שיקרה לו באשר להכנסותיה כדי להימנע מלשלם לו את חלקו בהצלחה. מעניין לציין כי קווין זכתה למספר השמעות קיצוני במיוחד של כמעט פי שישה ביום מאשר בלילה. במקום השני דואה ליפה, עם מעט יותר השמעות בלילה מאשר ביום, הביטלס עם מספרים דומים למדי, דה וויקאנד עם מספרים דומים ואד שירן עם נטייה לטובת השמעות בשעות הלילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה