מדדים ומחקרים

יוטיוב חושפת: אלו הסדרות הכי נצפות בישראל ב-2021

סיכום השנה של יוטיוב בישראל חושף שרוב התכנים הנצפים ביותר במדינה הם פרקים של סדרות טלוויזיה – וי היוטיובר היחיד שהצליח להתברג לצמרת עם סרטון שריגש את הגולשים?
יאיר מור | 
יוטיוב (צילום pixabay)
ההחלטה של תאגיד השידור "כאן" להפוך את כל התכנים שלו (מלבד כמה חריגים עם נסיבות מגבילות, כמו "טהרן") לזמינים לצפייה ביוטיוב מוכיחה את עצמה פעם נוספת, כאשר בסיכום שנת 2021 של יוטיוב בישראל מהווים תכני התאגיד כמעט מחצית מהסרטונים הפופולאריים בקרב צופים מישראל, כך חשפה החברה הבוקר.
 
הסרטון הנצפה בישראל ב-2021, בין התכנים שעלו לשירות במהלך השנה ובניקוי קליפים קצרים ושירים, הוא הפרק הראשון בעונה השלישית של "קופה ראשית" – שמוביל בהפרש עצום של כמעט פי שניים על המקום השני (3.3 מיליון צפיות סה"כ, כולל כאלו של גולשים המתגוררים בחו"ל, לעומת 1.8 מיליון). במקום השני נמצא הפרק הראשון של "בני אור" מבית יס, במקום השלישי שוב האתגיד עם הפרק הראשון של "המפקדת" (יותר ממיליון צפיות כל אחד סה"כ), ובמקום הרביעי הסרטון "לא ההי גייז" מסדרת סבא אורי של ארץ נהדרת מבית קשת 12.
במקום החמישי הפתעה: סרטון של אלכסיי נבלני, שנעצר השנה פעם נוספת ברוסיה, על השחיתות של נשיא המדינה ולדימיר פוטין, שנגדו פועל נבלני כבר יותר מעשור.
במקום השישי הסרטון הישראלי היחיד ברשימה שאינו שייך לגוף טלוויזיה: סרטון הצעת הנישואין של היוטיובר קווין רובין, שהגיע לכמיליון צפיות סה"כ.
ארבעת המקומות הנותרים בעשירייה המובילה הם, כאמור, תכנים טלוויזיוניים: הפרק הראשון בעונה השנייה של "שבאבניקים" מבית הוט במקום השביעי, הפרק עם הזוג-לשעבר נועה קירל ויהונתן מרגי ב"קארפול קריוקי" של כאן 11 במקום השמיני, הכתבה של דניאל אלעזר על חברת "אמוזה" של מישל טרוני ודניס צ'רקוב במקום התשיעי והפרק הראשון בעונה החמישית של "הבוזגלוס" מבית יס במקום העשירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה