מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: האם טום קרוז עקף את גל גדות?

סרט בן חצי עשור בכיכובו של טום קרוז חזר בפתאומיות למעמד של להיט עולמי. מה קרה בינתיים לסרט היקר במיוחד בכיכובה של השחקנית הישראלית?
יאיר מור |  4
גל גדות (צילום Gage Skidmore from wikipedia)
רשימת הסרטים הנצפים בנטפליקס בשבוע שהסתיים ביום ראשון האחרון מלאה סרטי חג מולד – גם בעולם וגם בישראל – אך במקום הראשון ממשיכה לשלוט ללא עוררין גל גדות בסרט הפעולה הקומי "הודעה אדומה", שמוכיח את כדאיות השקעת הענק של נטפליקס בו, שהיתה הגבוהה ביותר בתולדותיה (כ-200 מיליון דולר) ומחזיק בצמרת זה השבוע השלישי ברצף.
 
בישראל, את המקום השני תופס השבוע "ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה" מ-2016, בו מגלם טום קרוז את דמות החוקר העשוי ללא חת של הסופר לי צ'יילד. הסרט החדש בסדרה גם גרם לרבים לצפות בסרט הקודם, "ג'ק ריצ'ר" מ-2012, שנמצא כאן במקום הרביעי. ביניהם נמצאת הדרמה "צלקות" בכיכובה של האלי ברי כאמנית לחימה פורשת שנאלצת לחזור לזירה.
במקום החמישי בישראל נמצא הסרט המצויר "הקרודים", ואחריו הסרט החגיגי "טירה לחג המולד". במקום השביעי הקומדיה הצרפתית "כפית של כסף", ובשמיני סרט כריסמס נוסף: "ניקולס", או בשמו הבינלאומי "ילד ושמו כריסמס". את הרשימה המקומית סוגרים "ג'י.איי. ג'ו: סוגרים חשבון" מ-2013 והדרמה הספרדית "גבולות".
בעולם, "צלקות" עם האלי ברי במקום השני, סרטי חג המולד "ניקולס" ו"טירה לחג המולד" במקומות 3 ו-4, בהתאמה, במקום החמישי "נסיכה בהחלפה: בעקבות הכוכב הרומנטי", בשישי "הקרודים", בשביעי "כפית של כסף", בשמיני "ג'ר ריצ'ר: אין דרך חזרה", ובשני המקומות האחרונים שני סרטים שאינם זמינים לצפייה בישראל – סרט הרפתקאות מצויר בשם "Extinct" וסרט הפעולה הקומי "Central Intelligence" בכיכובם של דוויין ג'ונסון וקווין הארט.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמעט כל סרטי נטפליקס ישנים שכבר צפו בהם
    עודד 12/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין את ההתלהבות.אולי זה הדרך של הישראלים להתנקם בחברות ענק כמו הוט ויס ולא מעבר לזה.
    סגור
  • 3.
    ג'ק ריצ'ר עלה למקום הראשון כי אמזון הוציאה טריילר
    הסיבה 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לסידרה חדשה שנקראת ריצ'ר עם הסיפור של ג'ק ריצ'ר
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי משהו קטן
    מוש 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם משווים את גל גדות לטום קרוז ? גל דגול מלבד יופיה היא שחקנית סוג ז! שיחקה בסרטי קומיקס שכבר טחנו אותם עד דק.שחקנית בנונית מאוד מאוד מאוד אם לא פחות ..בואו לא נעשה ממנה יותר ממה שהיא.
    סגור
  • 1.
    דר' אגב Central Intelligence נקרא בארץ סוכן וחצי
    אני 12/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והציג בקולנוע כאן לפני חמש שנים
    סגור