מדדים ומחקרים

הקריפטו היומי: ביטקוין מאבד גובה, ומי המטבע שהתפוצץ?

המטבע המרכזי בשוק הקריפטו ירד גם היום ושווי השוק שלו ממשיך לדעוך, בעוד שני מטבעות שדשדשו בזמן האחרון רשמו עליות מפתיעות
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pexels)
מגמות מעורבות נרשמו ביממה האחרונה בשוק הקריפטוגרפי, כאשר רוב המטבעות המרכזיים רשמו ירידות משמעותיות, אך כמה מהם דווקא עלו באופן מפתיע.
 
שני המטבעות הוותיקים והמרכזיים בשוק, ביטקוין ואת'ריום, רשמו היום ירידות שערים: ביטקוין ירד בשיעור של 0.95% למחיר של 56,554 דולר ושווי שוק של 1.07 טריליון דולר – מספרים בין הנמוכים ביותר שרשם המטבע בחודש האחרון – ואילו את'ריום איבד 2.77% מערכו וכעת מחיר כל מטבע הוא 4,535 דולר ושווי השוק הכולל שלו הוא 538 מיליארד דולר.
גם ביננס קוין, שבימים האחרונים החל שוב לעלות ולשבור שיאים, ירד בשיעור של 2.09% למחיר של 624 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 104 מיליארד דולר.
מי שזינק באופן מפתיע הוא קרדאנו, שבחודש האחרון סבל מירידות קיצוניות אפילו ביחס למטבעות אחרים וירד שלושה מקומות בטבלה (מהמקום השלישי באמצע אוגוסט למקום השישי כעת, אחרי ביננס קוין, Tether צמוד-הדולר וסולאנה), זינק באופן בלתי צפוי בשיעור יומי של 8.91% ושבועי של 2.56%, למחיר של 1.72 דולר למטבע ושווי שוק כולל של כמעט 58 מיליארד דולר.
ריפל שוב ירד, וכעת מחירו 97 סנט ושווי השוק שלו כ-46 מיליארד דולר.
ודוג'קוין, שמדשדש בזמן האחרון ומתקרב לשיאים שליליים של שנה, עלה היום בשיעור של 0.79% למחיר של 21 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 28.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה