מדדים ומחקרים

שיא ישראלי בבזבוז: זה הסכום המטורף לעסקאות אשראי ביום

במהלך נובמבר עמדה ההוצאה היומית בכרטיסים על סכום של 1.205 מיליארד שקל, עוד עולה מהנתונים, סך הוצאות בחודש: 36.32 מיליארד שקל בסך הכל, עליה של 16.3% לעומת אשתקד. לצד זאת נרשמה ירידה של 2.5% בנובמבר במשיכות המזומן בכספומטים הבנקאיים לעומת החודש שעבר
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי (צילום pixabay)
על פי נתוני חברת שב"א (שרותי בנק אוטומטיים), מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, שהתפרסמו היום (שני) חגי הקניות של חודש נובמבר הובילו לשיא חדש בסכום ההוצאה היומית של הישראלים בכרטיסי אשראי. 
ההוצאה היומית בכרטיסי אשראי במהלך נובמבר עמדה על סכום של 1.205 מיליארד שקל, מדובר על עליה של 6.1% לעומת ההוצאה היומית בחודש אוקטובר שעמדה על סכום של 1.136 מיליארד שקל בסך הכל. ההוצאה היומית בכרטיסי אשראי בנובמבר 2021 עלתה בכ-70 מיליון שקל לעומת החודש הקודם.
 
סך הוצאות בחודש: 36.32 מיליארד שקל בסך הכל, עליה של 16.3% לעומת אשתקד. לצד זאת נרשמה ירידה של 2.5% בנובמבר במשיכות המזומן בכספומטים הבנקאיים לעומת החודש שעבר
השיא הקודם בסכום ההוצאות היומי בכרטיסי אשראי היה באוגוסט השנה שבמהלכו נרשמו במערכות שב"א עסקאות בהיקף יומי של 1.191 מיליארד שקל. בנובמבר בשנה שעברה סכום ההוצאה היומי עמד על 1.036מיליארד שקל. איתן לב טוב מנכ"ל שב"א: "התמודדנו בהצלחה מרובה עם עומסי העסקאות בימי המבצעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה