מדדים ומחקרים

זה האירוע ההיסטורי שניצח את הכדורגל בסוף השבוע

משחקי הכדורגל של סוף השבוע היו כרגיל במרכז תשומת הלב, אך שני אירועים הצליחו להתברג ביניהם ולעקוף אותם – ושניהם קשורים לחקר החלל | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
כדורגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ליגת העל אמנם היתה החיפוש החם ביותר בישראל בסוף השבוע הזה לפי טבלת המגמות היומיות שמפרסמת גוגל – אך אף אחד מהמשחקים שנערכו במסגרתה לא הצליח לעניין יותר אנשים מאשר אירוע שקרה כמעט באותו זמן בצד השני של הגלובוס.
 
מספר החיפושים הכולל של ליגת העל היה מעל 10,000, וכאמור אף משחק לא קיבל מספר מרשים לכשעצמו: הפועל חיפה, שניצחה בקושי את אשדוד, הסתפקה במקום השלישי; ובני סכנין, שהובסה בתוצאה 0:6 על ידי מכבי חיפה, נמצאת במקום הרביעי.
אך במקום השני, בין הליגה למשחקים שנערכו במסגרתה, נמצא חיפוש באנגלית: James Webb Space Telescope. הטלסקופ החדש, יורשו של "האבל" שנמצא בחלל כבר קרוב ל-32 שנה ושל "שפיצר" שנמצא בחלל מעט יותר מ-17 שנה, שוגר בסוף השבוע לאחר עיכובים רבים. בקרוב ירכיב את עצמו בחלל ויהפוך לטלסקופ הגדול והמשוכלל ביותר שיצרה האנושות. הוא מיועד לתת למדענים על כדור הארץ כלים חסרי תקדים לבחון את החלל ולברר מה קרה בו במשך מיליארדי שנים, על ידי שלל כלי מדידה מתקדמים.
חיפוש נוסף שקשור בחלל וכיכב בסוף השבוע הזה הוא הסרט החדש של נטפליקס, "Don’t Look Up", בכיכובם של ליאונרדו דיקפריו וג'ניפר לורנס כשני מדענים שמגלים אסטרואיד שעומד להתנגש בכדור הארץ, אך נתקלים בהתנגדות רבה לפרסום דבר הסכנה מצד גורמים שמעדיפים שהאנושות תישאר באדישותה לאירוע ההכחדה הממשמש ובא. הסרט היה החיפוש החם ביום שישי, ובשבת הסתפק במקום החמישי והאחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה